Hvilke tidlige symptomer har dere?

Såpass, ja... For meg har det begynt 6+0 i tidligere svangerskap, og ja - det pleier å være 9 måneders «herlighet» her også. Men prøver så kan å ikke ta sorgene på forskudd her... Lykke til til deg!!! Hvor langt er du kommet nå, og hvordan er formen? Jeg er 4+6 i dag.

Jeg er litt kortere enn deg, bare 4+2. Har kjent på litt kvalme og uggen følelse de siste to-tre dagene. Så kjenner jeg har litt angst for om det plutselig blir som sist:meh:
Med nr 1 var jeg ingenting kvalm, med nr 2 kvalm 24/7 igjennom hele svangerskapet... Håper på en gylden middelvei denne gangen :p
Lykke til til deg også :happy:
 
Mensmurringer har jeg av og på.
Litt mer utflod:wideyed:
Og sånn ordentlig trøtt på morgen for tiden!:singing:
 
Jeg har ekstremt vonde bryst. Jeg har god størrelse på de fra før av, men nå føler jeg at det er det første jeg møter folk med.. :( har hatt ømme bryst siden el, så er faktisk litt lei. Samtidig redd for å ikke ha symptomer.

Men, jeg har begynt å sove så dårlig og det gjør at jeg blir liggende å tenke på natta. Er ikke helt bra og kjenner at jeg går med en konstant vond følelse i magen. Den er ikke knyttet til svangerskapet, men alt annet.. :(
 
Har nå hatt min første graviddrømm. At kjæresten bare så på meg som en venn, og alltid hadde gjort det. Og så skjønte han ikke hvorfor jeg trodde noe annet. Varte eeevig lenge, jeg gråt og gråt og forsøkte å få han til å forstå, til jeg mistet stemmen min. Veeeldig lettet når jeg våknet :joyful:
 
Føler symtomene har dabbet kraftig av, har pittelitt «menssmerter» men føler de går fort over i forhold til tidligere, jeg går rundt trøtt hele dagen men usikker på om det har noe med graviditeten å gjøre da jeg var det før graviditeten også.. har ingen tester liggende men da finner jeg det iallefall ut på nyåret, om jeg fortsatt får 2-3 eller 3+
 
Har nå hatt min første graviddrømm. At kjæresten bare så på meg som en venn, og alltid hadde gjort det. Og så skjønte han ikke hvorfor jeg trodde noe annet. Varte eeevig lenge, jeg gråt og gråt og forsøkte å få han til å forstå, til jeg mistet stemmen min. Veeeldig lettet når jeg våknet :joyful:

Ikke meningen å le altså :p Skjønner at det var kjipt mens det sto på:hilarious:
Har også hatt rare drømmer de to siste nettene :joyful: :bored:
 
Jeg er litt kortere enn deg, bare 4+2. Har kjent på litt kvalme og uggen følelse de siste to-tre dagene. Så kjenner jeg har litt angst for om det plutselig blir som sist:meh:
Med nr 1 var jeg ingenting kvalm, med nr 2 kvalm 24/7 igjennom hele svangerskapet... Håper på en gylden middelvei denne gangen :p
Lykke til til deg også :happy:
Jeg ruger på fjerdemann her. Med første var jeg helt normalt kvalm tror jeg, men når 2 og 3 har jeg hatt hyperemesis fra uke 6 og ut... Har egentlig hørt at når man først har fått ekstrem svangerskapskvalme så blir det verre for hver gang. Men tar en dag om gangen og håper på det beste!
 
Jeg har hatt misstanke nå i noen dager før positiv test, da jeg har vært veldig kvalm på kveldene og veldig vonde bryst. Allerede kresen på mat og skremmende temperamentfull.
 
Vondt i korsryggeg, stikninger i lysken, murringer, halsbrann, kvalm etter å ha pusset tennene, ikke lyst på kaffe og sjokolade( er ellers vledig glad i dette ) :) , og mye trøtt. Har sovet når lille på 3 har sin formiddagslur og er likevel trøtt kl 21 om kvelden.
 
- ømme bryster (kjenner det bare når jeg er borti de)
- humørsvingninger, blir såå fort sint at det sliter meg ut! Kan dog ha mer med snusslutt å gjøre
- menslignende smerter
- noen stikk i korsryggen ilbant
- trøtt absolutt hele tiden
Anbefaler Onico til deg hvis du ikke bruker det :) Jeg slutta å snuse for 7 uker siden. Bruker onico og det fungerer gull!
 
Er ikke langt nok på vei til at det skal være så mye symptomer men hvis jeg kjenner etter;
Kvalmebølger fra 8 dpo
Stikninger i livmoren siden 9 dpo
Hetetokter
Halsbrann
Ufattelig trøtt! Det var et tidlig symptom med de to forrige. Sover mer enn jeg er våken nå :p
 
Har nå hatt min første graviddrømm. At kjæresten bare så på meg som en venn, og alltid hadde gjort det. Og så skjønte han ikke hvorfor jeg trodde noe annet. Varte eeevig lenge, jeg gråt og gråt og forsøkte å få han til å forstå, til jeg mistet stemmen min. Veeeldig lettet når jeg våknet :joyful:

Greit å høyra om fleire med mareritt:schoked025
Her var mitt første møte med graviddrøm (i ditta svangerskapet) ein forferdelig drøm kor eg plutselig hadde fått mensen! Var heilt i fra meg, og då eg våkna var eg sikker på at eg hadde mista, pga den økte utfloden samt kraftige magesmerter. Viste seg at eg mest sannsynlig har fått ein liten tur med omgangssjuka, men kjenner òg eg er usikker på kor mykje av kvalmen som skal skyldast sjuka eller graviditet..:hungover: skal seiast at eg ikkje har kasta opp endo, men våkner kvalm og legger meg kvalm og bølger av kvalme gjennom heile dagen - på tredje døgnet no.. begge barna har over all forventning fortsatt holdt seg frisk, så kun eg og min far som har hatt det her og no :eek: krysser fingrane for at kvalmen kun er forbigåande:nailbiting:

Har foresten MASSE rare graviddrømmer med begge dei andre svangerskapa:happy090
 
Greit å høyra om fleire med mareritt:schoked025
Her var mitt første møte med graviddrøm (i ditta svangerskapet) ein forferdelig drøm kor eg plutselig hadde fått mensen! Var heilt i fra meg, og då eg våkna var eg sikker på at eg hadde mista, pga den økte utfloden samt kraftige magesmerter. Viste seg at eg mest sannsynlig har fått ein liten tur med omgangssjuka, men kjenner òg eg er usikker på kor mykje av kvalmen som skal skyldast sjuka eller graviditet..:hungover: skal seiast at eg ikkje har kasta opp endo, men våkner kvalm og legger meg kvalm og bølger av kvalme gjennom heile dagen - på tredje døgnet no.. begge barna har over all forventning fortsatt holdt seg frisk, så kun eg og min far som har hatt det her og no :eek: krysser fingrane for at kvalmen kun er forbigåande:nailbiting:

Har foresten MASSE rare graviddrømmer med begge dei andre svangerskapa:happy090

Her har mange vært syke også, så vanskelig å skille sykdom fra graviditetssymptomer. Men nå tror jeg at jeg har litt av begge deler. :p
 
Greit å høyra om fleire med mareritt:schoked025
Her var mitt første møte med graviddrøm (i ditta svangerskapet) ein forferdelig drøm kor eg plutselig hadde fått mensen! Var heilt i fra meg, og då eg våkna var eg sikker på at eg hadde mista, pga den økte utfloden samt kraftige magesmerter. Viste seg at eg mest sannsynlig har fått ein liten tur med omgangssjuka, men kjenner òg eg er usikker på kor mykje av kvalmen som skal skyldast sjuka eller graviditet..:hungover: skal seiast at eg ikkje har kasta opp endo, men våkner kvalm og legger meg kvalm og bølger av kvalme gjennom heile dagen - på tredje døgnet no.. begge barna har over all forventning fortsatt holdt seg frisk, så kun eg og min far som har hatt det her og no :eek: krysser fingrane for at kvalmen kun er forbigåande:nailbiting:

Har foresten MASSE rare graviddrømmer med begge dei andre svangerskapa:happy090

Med nr.2 så trodde jeg også at jeg hadde fått omgangssyke. Våkna kvalm om natta 4+5, og den omgangssyken varte helt fra til fødselen gitt. (Jeg var ingenting kvalm med nr.1 så derfor tok det noen dager før jeg forsto at dette var noe annet enn omgangssyken)

Er idag 4+4 og har kjent på en økende kvalme de siste dagene :grumpy::meh:
Håper bare ikke den varer fram til september denne gangen :hungover:
 
Med nr.2 så trodde jeg også at jeg hadde fått omgangssyke. Våkna kvalm om natta 4+5, og den omgangssyken varte helt fra til fødselen gitt. (Jeg var ingenting kvalm med nr.1 så derfor tok det noen dager før jeg forsto at dette var noe annet enn omgangssyken)

Er idag 4+4 og har kjent på en økende kvalme de siste dagene :grumpy::meh:
Håper bare ikke den varer fram til september denne gangen :hungover:

Eg er 5+0 idag og har kjent på små kvalmebølger sånn innimellom allerede før detta starta. Kjenne at møkje av kvalmen e nok pga svangerskapet, men e ekstra satt ut pga magesjau med diaré osv.. har vore heldig med dei to andre svangerskapa med minimalt med kvalme, så er ikkje forberedt på å ver dårlig te september jaffal:wideyed:
 
Kjenner jeg er sulten mye oftere, må på do oftere, litt svimmel til tider og har litt småblødninger.
 
Ingen symptomer :confused005

Det er egentlig bare å nyte det;)
Med første hadde jeg heller ikke mye symptomer..oppdaga derfor ikke før i uke 6-7 at jeg var gravid. Husker en gang etter at jeg testet positivt at jeg hadde litt murringer og var også litt småkvalm en morgen på badet..thats it:laughing001

Ganske kontrast til nr 2 hvor jeg var kvalm kvalm kvaaaaaaalm:lurking::meh:

Så tror alt er "normalt" jeg :happy:
 
Back
Topp