Hvilke tidlige symptomer har dere?

Jeg har også reagert på at det tar veldig lang tid å tisse for tiden, men har liksom ikke helt knyttet det til graviditeten før nå, tror ikke det er tilfeldig hvis du også har det sånn :joyful::p:shy:
Kjenner meg igjen i dette med at tissingen går tregt ja:happy:

Jeg har i tillegg symptomer som mensmurring, mye stikninger (spesielt hvis jeg hoster/nyser, reiser meg opp), småuggen, vonde bryst, treg mage, svettetokter
 
5+1 nå, mulig det er en bivirkning av å ha jobbet alt for mye den siste uken (6 av 7 netter), men har begynt å merke litt smerter i ryggen, samt is-ledd og symfyse... Ikke supermye enda, men litt innimellom... Mulig det bedrer seg når kroppen får hvilt seg ut litt.håper inderlig på det. Fikk bekkenløsning med under forrige svangerskap, har enda et håp om å slippe unna det værste denne gangen, men blir litt skremt hvis det allerede begynner å vises tegn til det...

Ellers har jeg begynt å bli litt småuggen innimellom også, men tror det kommer mest når jeg er sliten. Det gjorde det sist hvertfall.
 
Holder på å gå inn i min 5 uke.

-Er iskald på hender og føtter omtrent konstant og det føles som ingenting hjelper. Visste ikke det var et symptom :)
-Litt ømme brys
-Får veldig lett blodtrykksfall (kanskje spiser jeg for lite; at jeg har lite matlyst uten at jeg har fått med meg det :/ )
-føles som noe stopper urinstrålen når jeg tisser

Symptomene har dabbet veldig av nå i 2-3 dager noe som gjør meg bekymret, ellers har jeg hatt mye av:
-tett nese/bihuler (før jeg visste jeg var gravid i tillegg til luft i magen)
-vondt i ryggen
-tisset mye
-vondt i tarmen pga luft
-masse rap...og ja, den andre veien
-vekselvis med hard og løs mage, selv om den bare har vært løs i det siste.
 
5+2 nå, og i går ettermiddag og kveld var jeg skikkelig kvalm. Men klarte ikke kaste opp. Superkjipt. Var også sliten og svimmel, og det henger igjen i dag også. Klarte ikke å mate ungen min eller gå til bhg med han i dag kjæresten måtte ta han. Føler meg ubrukelig, og ser med skrekk på nesten åtte måneder til med dether. Ble aldri så dårlig som dette i første svangerskap, har det skikkelig kjipt nå. :(
 
Vet ikke helt hvor langt jeg er på vei, tror mellom 5-7 uker :'-) Har hatt
- stikninger i livmor
- blodtrykksfall
- vært emosjonell
- veldig trøtt
- mye luft i magen
 
Tørr i munnen
forstoppet
hodevondt
feber
rare drømmer
statisk hår og elektrisk støt når jeg kysset partner :p
Haha, ja er det et symptom å ha statisk hår?? Jeg har også det og kunne ikke fatte hvorfor :dance018 Det ble sånn for et par uker siden, haha! Og jeg får støt hver gang jeg koser med kattene
 
Er 7+4 i dag

- kvalm, men kaster ikke opp
- ØMME pupper
- Alt av drikke smaker py
- Trøtt
- Blodtrykksfall
- Har ikke metthetsfølelse lenger
- tørr munn
 
8+6 i dag. Kvalm, vondt i bekken, lysken, tisser ofte, konstant kald, humørsvingninger osv
 
5+5 i dag. Har tett nese, ømme bryst, sover dårlig, er trøtt hele dagen og fryser mye.
 
Er 6+2 nå, og det varierer litt fra dag til dag :p
- Trøtt og sliten
- Fryser mye
- Oppblåst
- Tisser ofte
- Fort sint og lei meg
- Uren hud
 
Er 7+1 i dag, har hatt de fleste at disse symptomene et par uker i varierende grad.

Trøtt uten å få sove
Tisser hele tiden
Svimler når jeg reiser meg for fort
Endret smaksans
Forsterket luktesans
Fryyyyser!
Mensmurringer i varierende grad
Ømme pupper som også har vokst seg ulike
Herlige bekkenvondten er tilbake for fullt
Lettrørt, men det er jeg til vanlig også;)
 
Kvalm
Trøtt
Fryser enda mer enn vanlig
Hodepine
Ømme pupper
Murringer i magen
Oppblåst
Litt smerter nederes i ryggen (sjelden)
 
Noen som er rundt uke 9 og har være lite/ikke kvalm i det hele tatt? :nailbiting: Selv har jeg vært uvell noen få dager, men ikke direkte kvalm. Glad for det altså, og vet at dette kan være normalt dor meg, men er litt spent på tul som er i morgen :oops:Føler at «alle» er kvalm :shy:
 
Noen som er rundt uke 9 og har være lite/ikke kvalm i det hele tatt? :nailbiting: Selv har jeg vært uvell noen få dager, men ikke direkte kvalm. Glad for det altså, og vet at dette kan være normalt dor meg, men er litt spent på tul som er i morgen :oops:Føler at «alle» er kvalm :shy:


Jeg var ikke kvalm forrige svangerskap, men ble litt uvell hvis jeg var sliten og/eller sulten.
Har det litt på samme måte denne gangen. Men tror kanskje jeg er litt mer/oftere uvell denne gangen. Men ville ikke sagt at det er sånn typisk kvalme. :)
 
Jeg har så såre brystvorter og blir ekstra ømme når jeg blir kald og de blir stive. I disse kalde tider som er nå, føler jeg de verker masse i løpet av dagen:eek: og står som kniver inn i BHen:rolleyes:
 
Jeg var ikke kvalm forrige svangerskap, men ble litt uvell hvis jeg var sliten og/eller sulten.
Har det litt på samme måte denne gangen. Men tror kanskje jeg er litt mer/oftere uvell denne gangen. Men ville ikke sagt at det er sånn typisk kvalme. :)

Kjenner meg igjen i det du skriver. Jeg blir uvell ved store anstrengelser/når jeg er sliten og/eller sulten :shy:
 
Noen som er rundt uke 9 og har være lite/ikke kvalm i det hele tatt? :nailbiting: Selv har jeg vært uvell noen få dager, men ikke direkte kvalm. Glad for det altså, og vet at dette kan være normalt dor meg, men er litt spent på tul som er i morgen :oops:Føler at «alle» er kvalm :shy:

Som tråden her viser varierer symptomene veldig fra person til person. Selv er jeg kvalm, men har ikke i det hele tatt ømme pupper, som jeg føler «alle» har :p lykke til i morgen!
 
Back
Topp