Hvilke tidlige symptomer har dere?

3 barns mammaen

Elsker forumet
Septemberbarna 2019
Jeg har:
☆ av og på med murringer.
☆ Vondt i korsryggen
☆ hodepine som kommer og går.
☆ ilinger nedover lårene, fra lyskeområdet.
☆ lett ømme bryst
 
- ømme bryster (kjenner det bare når jeg er borti de)
- humørsvingninger, blir såå fort sint at det sliter meg ut! Kan dog ha mer med snusslutt å gjøre
- menslignende smerter
- noen stikk i korsryggen ilbant
- trøtt absolutt hele tiden
 
Ømme bryst, blir mye raskere sulten, går oftere på do, blir veeeldig lett rørt, og kvalmen sniker seg innpå. Er 4+4 i dag, har ikke kjent på kvalmen så tidlig før...
 
Jeg har så langt hatt

- konstant hodepine (heldigvis ganske mild)
- små kvalmebølger nå og da
- såre brystvorter og til tider bryst
- brystene føles i tillegg større og brystvortene er konstant stive
- murringer som er litt annerledes enn mensensmerter
- stillinger/ilinger nederst i magen
- fryser mye
- tissing går utroooolig seint !

Sååå.. ganske mye til å være så tidlig syns jeg, men er vel kanskje sensitiv for hCG eller noe?
 
Jeg har så langt hatt

- konstant hodepine (heldigvis ganske mild)
- små kvalmebølger nå og da
- såre brystvorter og til tider bryst
- brystene føles i tillegg større og brystvortene er konstant stive
- murringer som er litt annerledes enn mensensmerter
- stillinger/ilinger nederst i magen
- fryser mye
- tissing går utroooolig seint !

Sååå.. ganske mye til å være så tidlig syns jeg, men er vel kanskje sensitiv for hCG eller noe?
Jeg har også reagert på at det tar veldig lang tid å tisse for tiden, men har liksom ikke helt knyttet det til graviditeten før nå, tror ikke det er tilfeldig hvis du også har det sånn :joyful::p:shy:
 
Jeg har også reagert på at det tar veldig lang tid å tisse for tiden, men har liksom ikke helt knyttet det til graviditeten før nå, tror ikke det er tilfeldig hvis du også har det sånn :joyful::p:shy:
Har lest en eller annen plass at det pga hormonene kan være vanskelig å slappe helt av i de aktuelle musklene der, og at man derfor ikke får helt den samme "strømmen" man ellers får. Dette gjør også at en gjerne ikke får tømt blæra helt og må tisse igjen ganske fort!
 
Mine symptom:
- kvalme som kommer og går
- trøtthet/utmattelse
- økt utflod
- bedre luktesans
- lett svimmel om eg reiser meg for fort
- halsbrann - men tenke da e mest pga all julamaten
- mykje plaga med strekk fra ligamentbånda
- lett ømhet i brysta
 
Mine symptomer:

-noe uren hud
-mer sulten enn vanlig
-oftere på do
-våkner i 4-5 tiden vær natt ( håper det slutter snart)
- sliten til tider å utider
- øme bryst
- illing/stikking i ca 30 sec ved nysing
- vis jeg står mye stikker det nederst i magen.

Kommer ikke på noe annet i farta men sikkert mer som jeg ikke kommer på nå/ tenker på.
 
Bahhh...denne berg og dalbanen altså:smiley-angelic008

Først har jeg murringer = Ånei, nå kommer heksa:nailbiting:
Så har jeg ikke murringer = Ånei, hvor er symptomene blitt av:nailbiting:

Når jeg i tillegg har økt utflod kjennes det jo også ut som at heksa er kommet...nesten hele tiden:banghead:
Skikkelig angst for å se noe man ikke ønsker hver gang jeg går på toalettet :arghh:

Håper disse første ukene flyr problemfritt avgårde:hilarious:
 
Ømme bryst, blir mye raskere sulten, går oftere på do, blir veeeldig lett rørt, og kvalmen sniker seg innpå. Er 4+4 i dag, har ikke kjent på kvalmen så tidlig før...

Jeg våkna opp om natta 4+5 med nr.2. Og var helt sikker på at jeg hadde fått omgangssyken. Den "omgangssyken" varte i 9 mnd gitt :grumpy:
Spent på hva som venter meg de neste dagene :nailbiting::p
 
Jeg har så langt:
- vært trøtt
- murringer av og på
- forstoppet/treg mage
- sulten (dette kan være tiden på året)
- generelt «øm» nedenfor navlen
- økt utflod

Krysser alle fingrene som kan krysses :oops:
Håper at dagene går fort og jeg passerer ikm dagen. Dette er første milepæl :sorry:
 
Bahhh...denne berg og dalbanen altså:smiley-angelic008

Først har jeg murringer = Ånei, nå kommer heksa:nailbiting:
Så har jeg ikke murringer = Ånei, hvor er symptomene blitt av:nailbiting:

Når jeg i tillegg har økt utflod kjennes det jo også ut som at heksa er kommet...nesten hele tiden:banghead:
Skikkelig angst for å se noe man ikke ønsker hver gang jeg går på toalettet :arghh:

Håper disse første ukene flyr problemfritt avgårde:hilarious:

Kjenne meg skikkelig igjen i d du skrive om angst pga økt utflod.! Men prøve å trøsta meg med at økt utflod i seg sjølv e et vanlig symptom/svangerskapstegn..
 
Jeg våkna opp om natta 4+5 med nr.2. Og var helt sikker på at jeg hadde fått omgangssyken. Den "omgangssyken" varte i 9 mnd gitt :grumpy:
Spent på hva som venter meg de neste dagene :nailbiting::p
Såpass, ja... For meg har det begynt 6+0 i tidligere svangerskap, og ja - det pleier å være 9 måneders «herlighet» her også. Men prøver så kan å ikke ta sorgene på forskudd her... Lykke til til deg!!! Hvor langt er du kommet nå, og hvordan er formen? Jeg er 4+6 i dag.
 
Back
Topp