Hvilke tidlige symptomer har dere?

Det er egentlig bare å nyte det;)
Med første hadde jeg heller ikke mye symptomer..oppdaga derfor ikke før i uke 6-7 at jeg var gravid. Husker en gang etter at jeg testet positivt at jeg hadde litt murringer og var også litt småkvalm en morgen på badet..thats it:laughing001

Ganske kontrast til nr 2 hvor jeg var kvalm kvalm kvaaaaaaalm:lurking::meh:

Så tror alt er "normalt" jeg :happy:
Det har du nok rett i :happy:
Jeg slapp kalmen helt med første og var bare kvalm til uke 12 med andre :happy: Her er det halsbrann og bekkenløsning som har tatt knekken på meg :hilarious:
 
Flere som er i uke 5 uten symptom? Jeg har litt ømme bryst, men der stopper også mine symptomer.
 
Med førstemann hadde jeg såå ømme bryster at jeg skjønte jeg var gravid før jeg testet, aldri hatt det slik før. Det var ikke en planlagt graviditet.

Med nr 2 nå så har jeg kun uteblitt menstruasjon og uvi symptomer. Hadde det gjennom hele graviditeten sist - holdt på bli gal, urinprøvene viste bare negativt på uvi.
 
Er svimlere, trøttere og kvalmere enn vanlig, pluss at jeg har vondt i korsryggen og bekkenet.
 
Med førstemann hadde jeg såå ømme bryster at jeg skjønte jeg var gravid før jeg testet, aldri hatt det slik før. Det var ikke en planlagt graviditet.

Med nr 2 nå så har jeg kun uteblitt menstruasjon og uvi symptomer. Hadde det gjennom hele graviditeten sist - holdt på bli gal, urinprøvene viste bare negativt på uvi.

Jeg har også lette uvi symptomer..:shifty: Aldri hatt det i tidligere svangerskap. Så da er det kanskje et nytt symptom denne gangen da:wtf:
 
Jeg kan tilføye :
☆ Kvalme som kommer og går litt.:meh:
☆ Treg mage :arghh:
☆ Kortere lunte :angry4
 
Har ikke så mange symptomer enda jeg, annet enn at jeg kjenner litt murringer innimellom, litt uggen i løpet av dagen, men ikke direkte kvalm. Men er bare 4+4 så kvalmen kommer sikkert om ett par uker, den kom kraftig rundt uke 6 begge de forrige svangerskapa mine:eek::rolleyes:
 
Humørsvingninger
Trøtt
Mye luft i kroppen og jeg trenge å gå på do hele tiden.
 
Hos meg e vel kvalmen et faktum - for gav seg ikkje itte omgongssjuko va øve..:grumpy: har fortsatt klart å unngå oppkast, så kan øveleva sånn so da e no. Blir kvalm om det går for lang tid mellom måltid, og om eg ete for store måltid, om eg såve for lite/våkne for tidlig osv. Har hatt fri i ei veka no, så spent på koss det blir å gå tilbake i jobb på tidligvakt imorgen + åleine med smågulla på ettermiddagen..
 
Hos meg e vel kvalmen et faktum - for gav seg ikkje itte omgongssjuko va øve..:grumpy: har fortsatt klart å unngå oppkast, så kan øveleva sånn so da e no. Blir kvalm om det går for lang tid mellom måltid, og om eg ete for store måltid, om eg såve for lite/våkne for tidlig osv. Har hatt fri i ei veka no, så spent på koss det blir å gå tilbake i jobb på tidligvakt imorgen + åleine med smågulla på ettermiddagen..

Du har min fulle medfølelse for den kvalmen altså!! Den er skikkelig altoppslukende.
Her er det foreløbig ikke like ille her som med nr 2. Jeg fungerer greit med å ta Postafen etter behov. Og kjenner at det virker bra :happy:
Slike kvalmestillende armbånd fungerte også bra for meg sist.
Du får bare lytte til kroppen og ta ting som det kommer. Dra til legen og få litt sykemld om det blir for tungt på jobb.:happy:
 
Trøtt, mensmurringer og ømme pupper. For min del er det litt vanskelig å skille hva som skyldes overstimulering og hva som er reelle svangerskapssymptomer, men det er de tre jeg har kjent på hittil iallefall :)
 
Ingenting heldigvis, men enda tidlig.
 
jeg fryser hver bidige kveld, det slår ikke feil! Uansett om jeg har mye eller lite klær på meg og selvom vi har fyrt hele dagen:bored: var vell sånn jeg begynte å ane at jeg kanskje var gravid også før jeg testet meg. Alle andre renner vekk mens jeg sitter og fryser ræva av meg:hilarious:
 
jeg fryser hver bidige kveld, det slår ikke feil! Uansett om jeg har mye eller lite klær på meg og selvom vi har fyrt hele dagen:bored: var vell sånn jeg begynte å ane at jeg kanskje var gravid også før jeg testet meg. Alle andre renner vekk mens jeg sitter og fryser ræva av meg:hilarious:

Samme her!! Igår kveld gikk jeg å la meg med ullsokker, fleeceteppe og dobbeldyne oppå :hilarious::hilarious::hilarious:
 
Her er det ikke så mye symptomer egentlig, skulle nesten ønske d var mer så jeg ikke ble så usikker på om jeg faktisk er gravid hele tiden :hilarious:
Men har en del murringer - så supernervøs hver gang jeg går på do for at TR skal ha kommet :banghead: Eller er jeg mye mer trøtt, sliten og energiløs, og har en del hodepine...
 
Mine symptomer 4+4:
- Stikking i livmor
- Harde og følsomme bryster
- Tisser ofte
- Sover mye lettere, våkner av de minste bevegelser (er vanligvis i koma)
- Oppblåst

Sist gang ble jeg kjempe uvell og kastet opp over 20 ganger i døgnet helt til uke 20.:hungover:
Håper vi slipper billigere unna denne gang:)
 
6+4 i dag :shy:

Hvordan ligger det an hos dere når det gjelder symtomer?
 
Back
Topp