Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kvalmen begynner å komme snikende nå. Skulle sette inn i oppvaskmaskinen men syns den stinka så brakk meg litt. Kvalmen gav seg da jeg gikk ut fra kjøkkenet
Det er jo ikke så rart for vi er jo gravide *happy* Med førstemann klarte jeg ikke gi katta mat om ikke samboer var hjemme og jeg hadde besøk måtte besøket værsågod fòre kattaJeg får sånn kvalmekule når jeg gir tørrfôr til bikkjene! Ugh! Og de vitaminene jeg tar er helt grusomme. Brekker meg. Og jeg er vanligvis ikke sånn i det hele tatt. Jeg jobber jo bla med avløp på jobben, så er vant med dritt og lort.
Jeg også :-DTrodde først du snakka om prosjekt baby, men leste litt mer og forsto sammenhengen. Haha
Jeg blødde etter sex forrige gang jeg var gravid, fordi hormonene gjør at slimhinnene lettere blørVar å tissa i stad og måtte undersøke litt innvendig. Det var litt slim og noe av slimet var litt brunlig! Iiik! Friker helt her, nesten så jeg begynner å grine. Hadde sex i dag morges, kan det komme av det? Kan det vært festeblødning? Hadde positiv test på torsdag og i går... Tør ikke si noe til mannen, vil ikke bekymre han mer enn nødvendig, særlig om det ikke er noe... Huff, kan vi ikke bare spole fram til 2. Trimester?? (Har aldri vært gravid før)