Hvilke symptomer har dere?

En tråd i 'Juli 2017' startet av SnuppaogLillebror, 22 Okt 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Firstimemother Forelsket i forumet

Hehe da er vi like. Håper dette skal gå bra sånn hele veien

2. Chachacha Glad i forumet Oktoberfruene 2018 Juligull2021

Her er det kvalme, vond rygg, og mensen murringer.. Håper det ikke blir sånn i 8mnd til.

3. Rimfrost92 Gift med forumet Septemberlykke 2015 Oktoberlykke 2019

Jeg har pleid å kunne gå på nattevakt uten å sove på forhånd, Men det går ikke nå :p måtta ha alarm på hvert 5 minutt en periode sist natt jeg jobbet fordi jeg rett og slett duppet av! Så ser frem til 3 nattevakter neste uke :arghh::arghh: :p

4. Fjelljenta Glad i forumet Oktoberskatter 2014 Juligull2021

Merker ikke så mye, er trett og av og til litt svimmel.. Har noen småstikkinger i magen av og til også. :) var sånn med første også så krysser fingrene :p

5. KS-Bkk Flørter med forumet

Kvalm hele tiden(men ikke kastet opp), sulten hele tiden, svimmel, løs mage og trøtt trøtt trøtt. Men tar gjerne mange flere plager om det betyr at den lille i magen vokser seg stor og sterk :)

6. Nunnemor Forelsket i forumet

Godt å høre at det er flere med løs mage... kremt ... :p

7. Smil! Glad i forumet MayDay2021

Noen som opplever å bli veldig tørste? På vann :p Jeg drikker vanligvis veldig dårlig, er liksom aldri tørst... Men nå vil jeg drikke liksom, går stadig vekk for å hente meg et glass med vann og det er så godt. Helt nytt hos meg...

8. Utålmodigemeg Gift med forumet Oktoberfruene 2018 Julibaluba 2017

3 dje gang jeg er gravid (ingen barn) og er overraska over hvor tidlig jeg fikk symptomer... ømme pupper, kvalm i morges, mensmurringer, kviser :eek: Bare 3+5, men symptomene kom for flere dager siden, derfor jeg valgte å teste'

9. camoso Forelsket i forumet

-Trøtt
    -Må stå opp for å gå på do om nettene
    -Ømme pupper (men ikke så ømme som dem var)
    -Utflod
    -Murringer
    -Kvalme, kom idag 5+6

10. lykkeliten1990 Bli kjent med forumet

Svimmel, hodepine, sjuuukt såre brystvorter, murring stikking i magen, treig mage, kvaaaaaaalm...

11. Princess Bubblegum Elsker forumet Januarskatter 2015 Desemberskattene 2014

Kvalm, puppene er ømme, lukter veldig bra, veldig sensitiv (gråter for mye), litt vondt i hodet

12. BabyH. Forelsket i forumet Septemberlykke 2015

Kvalm! Kommer og går da, ikke hele tiden heldigvis. Mye murringer for tiden.

Del denne siden