Hvilke symptomer har dere?

Her er det kvalme, vond rygg, og mensen murringer.. Håper det ikke blir sånn i 8mnd til.
 
Jeg har pleid å kunne gå på nattevakt uten å sove på forhånd, Men det går ikke nå :p måtta ha alarm på hvert 5 minutt en periode sist natt jeg jobbet fordi jeg rett og slett duppet av! Så ser frem til 3 nattevakter neste uke :arghh::arghh: :p
 
Merker ikke så mye, er trett og av og til litt svimmel.. Har noen småstikkinger i magen av og til også. :) var sånn med første også så krysser fingrene :p
 
Kvalm hele tiden(men ikke kastet opp), sulten hele tiden, svimmel, løs mage og trøtt trøtt trøtt. Men tar gjerne mange flere plager om det betyr at den lille i magen vokser seg stor og sterk :)
 
Kvalm hele tiden(men ikke kastet opp), sulten hele tiden, svimmel, løs mage og trøtt trøtt trøtt. Men tar gjerne mange flere plager om det betyr at den lille i magen vokser seg stor og sterk :)
Godt å høre at det er flere med løs mage... kremt ... :p
 
Noen som opplever å bli veldig tørste? På vann :p Jeg drikker vanligvis veldig dårlig, er liksom aldri tørst... Men nå vil jeg drikke liksom, går stadig vekk for å hente meg et glass med vann og det er så godt. Helt nytt hos meg...
 
3 dje gang jeg er gravid (ingen barn) og er overraska over hvor tidlig jeg fikk symptomer... ømme pupper, kvalm i morges, mensmurringer, kviser :eek: Bare 3+5, men symptomene kom for flere dager siden, derfor jeg valgte å teste'
 
-Trøtt
-Må stå opp for å gå på do om nettene
-Ømme pupper (men ikke så ømme som dem var)
-Utflod
-Murringer
-Kvalme, kom idag 5+6
 
Kvalm, puppene er ømme, lukter veldig bra, veldig sensitiv (gråter for mye), litt vondt i hodet
 
Kvalm! Kommer og går da, ikke hele tiden heldigvis. Mye murringer for tiden.
 
Back
Topp