Hvilke symptomer har dere?

I dag er det fortsatt litt murringer og veldig lette menssmerter. Ikke noe brunt slimblod i dag så veldig fornøyd! Jeg tørka meg bare vanlig, ikke noe mer! :D

Jeg våkna før gubben i dag, så sitter med kaffekoppen (koffeinfri) og fyrer litt i peisen. Har selskap av fire stk. hunder som også setter pris på fyr i peisen :) De ligger som slakt på gulvet og det er heeelt stille <3 Nyter det litt ekstra ettersom det sannsynligvis blir sjelden vare om 8 måneder :D

Sånne morgener kan nytes enda mer om 8 mnd, når det ligger en liten baby på brystet ditt eller på siden av deg og enten pludrer eller sover
 
Mange symptomer her....mye trøtt, periodevis vonde pupper, stikkende følelse nederst i magen,vondt i korsrygg,kommer godt på do hver dag nesten (ytterst uvanlig!), and the list goes on and on and on;);)
Et anna tips til treg mage; Frukt og fiber tabletter...Gjør susen som bare juling....:D:D:cool:
 
Så har kvalmen såvidt kommet, men kun foreløpig når jeg blir veldig sulten... :-(
 
Nå har jeg begynt å fly på do i ett sett, hehe våkna i natt og måtte tisse også. Veldig unormalt for å være meg :) alle symptomer taes imot med takk hehe :)
 
Jeg har:
- murringer/stikninger i livmor
- tretthet
- kommer på gråten av ingenting
- litt uggen
 
Ømme nipples, små kvalm om jeg ikke spiser med en gang jeg er sulten, svimler litt (lblodtrykksfall) og kviser, iik! Men noen kunne også bare vært pms, haha :p
 
Ømme pupper nå og da, sterke murringer i korsrygg og nederst i magen. Ellers lite symptomer enda. Men er ikke kommet til ikm dato enda:)
 
Er ikke no dere;);) ikke no hjelp å få av mannen: "dette er ditt prosjekt,jeg var fornøyd me sånn d va før"!(gammelt skotteteppe fra 1980 ca.... Hahaha.....

Trodde først du snakka om prosjekt baby, men leste litt mer og forsto sammenhengen. Haha :p
 
Vondt i hofter og bekkenet i dag jeg. Greier nesten ikke stå oppreist og det murrer :( Har hatt problemer med det tidligere... Kan vel ikke være pga graviditeten enda?
 
Kvalmen begynner å komme snikende nå. Skulle sette inn i oppvaskmaskinen men syns den stinka så brakk meg litt. Kvalmen gav seg da jeg gikk ut fra kjøkkenet :)
 
Vondt i hofter og bekkenet i dag jeg. Greier nesten ikke stå oppreist og det murrer :( Har hatt problemer med det tidligere... Kan vel ikke være pga graviditeten enda?
Bekkenløsning kan man bli plaget av med en gang. Men du burde se ann noen dager og så evt bestille time hos lege :)
 
Back
Topp