Chriistiinax
Forelsket i forumet
Har veldig ømme bryster og veldig følsom, eller føler jeg meg velidg fin Men i går kjørte vi til byen, og synes bilen vår stinket flytoalett, litt sånn metalisk lukt. haha, gubben skjønte ikke hva jeg babla om.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har veldig ømme bryster og veldig følsom, eller føler jeg meg velidg fin Men i går kjørte vi til byen, og synes bilen vår stinket flytoalett, litt sånn metalisk lukt. haha, gubben skjønte ikke hva jeg babla om.
Mitt første innlegg her på forumet.
Jeg har sterke murring nederst i magen,
Våkner på nettene for og tisse, og veldig ømme pupper. Er en del trøtt.
Tenkte bare og høre med dere her inne. ( har aldri vært gravid før )
Jeg har tatt 2 tester der begge er positive. Men har ikke vært hos lege, har dere? Når kontaktet dere lege/jordmor?
jeg har hatt litt vanskeligheter med og bli gravid. Så lurer på kan testene jeg har tatt her hjemme vise feil? Klarer liksom ikke skjønne dem er positive. Hehe.
Håper noen tar seg tid til og svare.
Puppene mine!!! Herregud de er til vanlig 75 a/b.. men nå derimot. Ble sånn de andre gangene også. Så ut som at jeg hadde silikon. Og mine har faktisk i tillegg lekkasje som kom det sek jeg ble gravid igjen.
Også har jeg hormon svingninger hele tiden.
jeg er veldig kvalm på kvelden.
Det meste stinker og jeg har fått cravings. Så lenge jeg ikke ender opp med hypermesis som jeg fikk under mitt første svangerskap så skal jeg ikke klage for det var mildt sagt horribelt!
Jeg kontakta helsestasjon ganske tidlig sist, for å komme inn i systemet og få satt av time hos jordmor. Gikk ikke til fastlegen da jeg opplevde at han ikke hadde samme kunnskaper som en erfaren jordmor Denne gangen venter jeg kanskje litt med å ringe.Mitt første innlegg her på forumet.
Jeg har sterke murring nederst i magen,
Våkner på nettene for og tisse, og veldig ømme pupper. Er en del trøtt.
Tenkte bare og høre med dere her inne. ( har aldri vært gravid før )
Jeg har tatt 2 tester der begge er positive. Men har ikke vært hos lege, har dere? Når kontaktet dere lege/jordmor?
jeg har hatt litt vanskeligheter med og bli gravid. Så lurer på kan testene jeg har tatt her hjemme vise feil? Klarer liksom ikke skjønne dem er positive. Hehe.
Håper noen tar seg tid til og svare.