Hvilke symptomer har dere?

SnuppaogLillebror

Forumet er livet
Her var jeg svimmel i går ettermiddag/kveld, noe jeg var i august også når jeg var gravid da..
I tillegg har jeg himla treig mage, noe jeg ikke pleier å ha... men thats it:)

Nyter at jeg ikke er kvalm, men det kommer vell det også..:p
 
Det murrer og kjenner at noe foregår i magen, har vondt i ryggen, ekstremt trøtt og tett i nesa og ømme pupper :) fikk veldig tidlig symptomer :eek:
 
Jeg hadde litt småkramper på morgenen i dag... Liker ikke.

Økt sexlyst da! Veldig! Hahaha, tror mannen har det bra for tiden :D
 
Jeg har en del "mensen smerter" nederst i magen og det stikker en del (livmoren vokser). Jeg har vert litt småkvalm eller mer bilsyk i dag også har jeg en god del utflod :O Er 5+3 i dag!
 
Var å tissa i stad og måtte undersøke litt innvendig. Det var litt slim og noe av slimet var litt brunlig! Iiik! Friker helt her, nesten så jeg begynner å grine. Hadde sex i dag morges, kan det komme av det? Kan det vært festeblødning? Hadde positiv test på torsdag og i går... Tør ikke si noe til mannen, vil ikke bekymre han mer enn nødvendig, særlig om det ikke er noe... Huff, kan vi ikke bare spole fram til 2. Trimester?? (Har aldri vært gravid før)
 
Var å tissa i stad og måtte undersøke litt innvendig. Det var litt slim og noe av slimet var litt brunlig! Iiik! Friker helt her, nesten så jeg begynner å grine. Hadde sex i dag morges, kan det komme av det? Kan det vært festeblødning? Hadde positiv test på torsdag og i går... Tør ikke si noe til mannen, vil ikke bekymre han mer enn nødvendig, særlig om det ikke er noe... Huff, kan vi ikke bare spole fram til 2. Trimester?? (Har aldri vært gravid før)
Slimhinnene er skjøre når man er gravid, så litt brunlig utflod kan komme etter sex ja :) helt normalt :)
 
Har hatt småstikk og lette menssmerter på morgenen i dag og nå på kvelden. Begge sider av magen, skifter litt fra side til side. Men forstått at dette er vanlig?
 
Har hatt småstikk og lette menssmerter på morgenen i dag og nå på kvelden. Begge sider av magen, skifter litt fra side til side. Men forstått at dette er vanlig?
Ja det er helt normalt! Jeg har det nå og hadde også med førstemann :) det lages jo baby inni oss og det er jo ikke helt smertefritt :) livmora strekkes og det er det som kjennes :)
 
Har hatt småstikk og lette menssmerter på morgenen i dag og nå på kvelden. Begge sider av magen, skifter litt fra side til side. Men forstått at dette er vanlig?

Jupp! :D
 
Her er det mest fremtredende symptomet det at jeg ser ut som jeg er fire måneder på vei, altså oppblåst!! Føler meg som en ballong!
Også MYE utflod.... Trøtt!!

Ikke så mye mensmurringer som jeg har pleid å ha de andre svangerskapene...
 
Takk! Dere har faktisk klart å roe meg helt ned! Var litt stressa her en stund. Så får vi bare krysse fingrene for at det ikke blir noe mer brunt å se på mange, mange måneder! Takk damer <3
 
Merker ikke så mye egentlig, er jo ikke så langt på vei heller hihi, men er merkbart mere trøtt, bittelitt ømme pupper som kommer og går, og en del murringer her :)
 
I dag er det fortsatt litt murringer og veldig lette menssmerter. Ikke noe brunt slimblod i dag så veldig fornøyd! Jeg tørka meg bare vanlig, ikke noe mer! :D

Jeg våkna før gubben i dag, så sitter med kaffekoppen (koffeinfri) og fyrer litt i peisen. Har selskap av fire stk. hunder som også setter pris på fyr i peisen :) De ligger som slakt på gulvet og det er heeelt stille <3 Nyter det litt ekstra ettersom det sannsynligvis blir sjelden vare om 8 måneder :D
 
I dag er det fortsatt litt murringer og veldig lette menssmerter. Ikke noe brunt slimblod i dag så veldig fornøyd! Jeg tørka meg bare vanlig, ikke noe mer! :D

Jeg våkna før gubben i dag, så sitter med kaffekoppen (koffeinfri) og fyrer litt i peisen. Har selskap av fire stk. hunder som også setter pris på fyr i peisen :) De ligger som slakt på gulvet og det er heeelt stille <3 Nyter det litt ekstra ettersom det sannsynligvis blir sjelden vare om 8 måneder :D
Å det hørtes deilig ut :) :D sånne morgener er sjelden vare her, men ville ikke vært det forunt :D
 
Tror jeg må være en smule oppblåst.. buksene strammer sånn... så hver gang jeg setter meg i sofaen så åpner jeg bukseknappen:p
 
Jeg har en baby på bare 10 mnd(snart 11) og hadde bekkenløsning og ekstrem svangerskapskvalme fra uke 7 til den dagen han kom ut sist. Bekkenløsninga gikk ikke over når han kom, og jeg sliter enda med mye vondt i selve bekkenet. Har fått beskjed om at det kan jeg ha så lenge jeg ammer. Men de siste ukene har jeg også hatt smerter i symfysen, noe jeg var veldig plaga med under svangerskapet sist men ikke i etterkant, så nå er jeg redd for at bekkenløsninga skal bli enda værre denne gangen. Jeg har også vært veldig trøtt og utmattet den siste uka, men ellers har jeg ikke hatt noen andre symptomer. Håper jeg slipper unna med 9 mnd med oppkast denne ganger og nå blir det jo sånn at jeg går rett fra å amme nummer en til nummer to(kanskje en liten periode hvor jeg ammer begge samtidig) og så 1,5-2 år med neste, så om bekkenet ikke blir bedre før jeg slutter å amme så er det enda mange år til
 
Og forresten, dere som sliter med treg mage, så har jeg et tips. Legg hele linfrø i blødt over natta og drikk dette, det hjelper magen!☺️ og spis masse masse masse fiber!
 
Back
Topp