Hvilke symptomer har dere? :)

Ømme pupper og veldig mens smerter.. Bare 4 uker på vei enda.. Sist var jeg veldig kvalm. Håper virkelig jeg slipper det denne gangen :)
 
Ømme pupper, trøtt, oppblåst mage, ofte metallsmak i munnen og halsbrann kan komme i rykk og napp :) ellers lite symptomer!
 
I kveld har jeg det som jeg vil beskrive som et "karusellsug" i magen... vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Noen som skjønner hva jeg mener? Hehe ;)
 
I kveld har jeg det som jeg vil beskrive som et "karusellsug" i magen... vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Noen som skjønner hva jeg mener? Hehe ;)
Jeg vet hva du mener! Har du heldigvis ikke sånn selv, men vet akkurat hvordan sug du mener...
 
Var småkvalm da jeg våknet i dag og puppene føles tunge. Har stikkinger og sug i magen stort sett hele tiden. Spotter litt fremdeles.
 
Ikke noe særlig symptomer egentlig.. Men merker jeg ikke klarer meg like lenge uten mat, blir fort uvel. Kjenner at jeg er litt stiv i korsryggen så håper ikke det er bekkenløsning igjen!
 
Jeg er sulten! Det må jo nesten være et symptom? Jeg blir aldri sulten, må ha på alarm for å huske å spise. Kan ikke huske sist jeg var sulten, men i dag er jeg faktisk det! :D
 
Samme her.. bruker å sove før jeg treffer puta omtrent. Mem siste uken nå har jeg ikke sovnet før 1-2 om natten:-s veeldig ulikt meg. Men rekner med det snur veldig snart når hormonene virkelig begynner å svirre. Sist svskap sov jeg hvor som helst, når som helst:p nå har jeg bare super såre bryst. Vooondt. Var en av peke pinnene til att jeg tok test;-p er små kvalm.. men tror det er pga mangel på søvn pluss psyken litt;-p
 
Back
Topp