Tusen takkHuff da, dette hørtes ikke godt ut! Godt å høre at det ikke er noe galt med fosteret. Masse god bedring til deg og mini
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkHuff da, dette hørtes ikke godt ut! Godt å høre at det ikke er noe galt med fosteret. Masse god bedring til deg og mini
Er absolutt i trygge hender ja tusen takkHuff ikke godt! Men da er du hvertfall på det tryggeste stedet!!! Lykke til og god bedring!!
Tusen takkGod bedring!!❤ Godt det ikke er noe med fosteret og håper de finner ut hva det er snart
Jeg har som regel en mnd av gangen ettersom jeg vet det mest sannsynlig vil vedvare..Hvor lenge er dere sykemeldt i slengen dere som er sykemeldt? Har fått to uker om gangen av legen nå.. Men nå begynner arbeidsgiver og ringe og mase om jeg ikke kan få lengre sykemeldinger. Og om jeg vet om jeg kommer tilbake eller ikke.
Jeg sjønner jo at de trenger vikar osv, men det er jo ikke akkurat så lett for meg og svare på heller..