K
Katzini
Guest
Halsbrann og begynnede bekkenløsning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trøtt! Blir fort sliten, mye halsbrann, magen blir stram og ubehagelig etter noen timer på jobb, vondt i symfen og det verste av alt åreknuter i underlivet ser ikke ut, må ta det opp med legen neste gang...
Åreknuter har jeg også! Ikke noe morro, men kan trøste deg med at de mest sannsynlig forsvinner noen dager etter fødsel det har det gjort for meg i begge svangerskapene
Akkurat samme her... hater å gå til lege, og være hypokonder. Redd for å spørre om sykemelding, for det er liksom ikke meg. Også er jeg jo da redd for å få "avslag" når jeg først spør...
Jeg lå lenge igårkveld/natt å tenkte på dette. Jeg får ingen premie for å slite meg ut på jobb, jeg sitter jo igjen med null energi når jeg kommer hjem. Og vi driver å pusser opp før gullet kommer. Samtidig er det så travelt på jobb som det aldri har vært før - så kjenner litt på det også..
Men skulle kanskje hatt en liten prosent sykemelding for å kunne jobbe kortere dager...
Har jordmortime på fredag - tenkte å nevne alt dette til henne. Hun kan jo ikke sykemelde meg, men dersom hun anbefaler å jobbe mindre - så vil det i allefall være til hjelp når/hvis jeg skal be fastlegen om sykemelding.Glemte å svare på denne!
Man får ingen premie nei, og ingen klapper deg på skuldra og takker deg om man presser seg helt til permisjonen starter.
Jeg har bestilt time til legen på fredag, skal be om minst 50% sykemelding. Var hjemme to dager forige uke pga bekkenet plager meg mer og mer om natten og jeg sover ikke ordentlig. Det blir derfor helt umulig og være 100% på jobb og fungere etter arbeidstid og. Skal å be om henvisning til fysio før jeg blir verre.
Har du vært hos legen?