Bekkenløsning som kom som lyn fra klar himmel. Håper det gir seg litt etterhvert, 6mnd til med dette??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan hjelpe å gå til RefleksologBekkenløsning som kom som lyn fra klar himmel. Håper det gir seg litt etterhvert, 6mnd til med dette??
Takk for tips, det skal jeg prøve om ikke kiropraktoren hjelper megKan hjelpe å gå til Refleksolog
Jeg har selv vært hos en han sa det kunne hjelpe mot bekkenløsning. Nå var det ikke derfor jeg var der. Men kommer til å gå hvis jeg får detTakk for tips, det skal jeg prøve om ikke kiropraktoren hjelper meg
Alt må prøves! Nekter å gå slik i 6mnd til, haha, selv om jeg vet jeg kanskje ikke har så mye valg. Trener bekkenet hver dag så håper at det og kan hjelpe littJeg har selv vært hos en han sa det kunne hjelpe mot bekkenløsning. Nå var det ikke derfor jeg var der. Men kommer til å gå hvis jeg får det
Ja får håpe detAlt må prøves! Nekter å gå slik i 6mnd til, haha, selv om jeg vet jeg kanskje ikke har så mye valg. Trener bekkenet hver dag så håper at det og kan hjelpe litt
Jeg er hos manuell terapeut 2-3 ganger i uken. Hjelper på korsryggen og musklene rundt - men sliter veldig med symfysen og det virker ikke til at det blir noe bedre:/ har både bekkenløsning og låsning.Bekkenløsning som kom som lyn fra klar himmel. Håper det gir seg litt etterhvert, 6mnd til med dette??
Uff, jeg har kun vondt i symf sen. Glad jeg slipper korsryggen i tillegg. Håper det blir bedre for oss begge etteehvertJeg er hos manuell terapeut 2-3 ganger i uken. Hjelper på korsryggen og musklene rundt - men sliter veldig med symfysen og det virker ikke til at det blir noe bedre:/ har både bekkenløsning og låsning.
Holder i massevis å 'kun' ha vondt i symfysen, der kommer dem jo ikke til ja, vi får satse på bedre tider etter fødselenUff, jeg har kun vondt i symf sen. Glad jeg slipper korsryggen i tillegg. Håper det blir bedre for oss begge etteehvert
Holder i massevis å kun gå vondt i symfysen, der kommer dem jo ikke til ja, vi får satse på bedre tider etter fødselenUff, jeg har kun vondt i symf sen. Glad jeg slipper korsryggen i tillegg. Håper det blir bedre for oss begge etteehvert
Er det noen som kan beskrive hvordan bekkenløsning kjennes ut? er mitt tredje svangerskap og har vært så heldig å slippe unna. Men i helga var det akkurat som om den ene "hofta" sviktet. Jeg kollapset nesten når jeg gikk i trapper og hadde vondt nedover i det ene låret. (Har det enda)Kan det være begynnende bekkenplager?