Hvilke "plager" har dere nå?

Våkner hver natt rundt kl.4 og må tisse, ømme bryster og null matlyst når det kommer til kjøttprodukter og middager.

De siste nettene har jeg våknet i 3 tida og blitt liggende våken i over en time før jeg kanskje får sove litt igjen zzzzz

De siste nettene har jeg våknet i 3 tida og blitt liggende våken i over en time før jeg kanskje får sove litt igjen zzzzz

Samme som jeg holder på, våkner at jeg må tisse og sliter med å sove igjen! :woot:

Våkner hver natt rundt kl.4 og må tisse, ømme bryster og null matlyst når det kommer til kjøttprodukter og middager.

Ja, hva skjer med å ikke ha lyst på kjøtt? haha! Jeg som elsker kjøtt, kan ikke tenke meg noe mer ekkelt en biff :P

Ja, hva skjer med å ikke ha lyst på kjøtt? haha! Jeg som elsker kjøtt, kan ikke tenke meg noe mer ekkelt en biff :p

Sist blodprøve viste at jeg hadde litt over normalen for jernlager. Det kan jo hende det er kroppens måte å si i fra at jeg ikke trenger mer av det. Men jeg blir også fort dårlig i magen av å spise kjøtt for tiden, sikkert fordi det er tungt å fordøye. Rart å skulle bli "veggis" på denne måten :P

Bortsett fra at jeg er litt trøtt og har en veldig ustabil mage (treg/løs) så kjenner jeg ingenting til den her graviditeten:-o

Konsentrasjonen min er heeelt på bærtur. Glemmer ting jeg vanligvis husker. Også er jeg slækk, oppgaver tar vanvittig lang tid :p

Sliten og trøtt hele tiden. Urinveisinfeksjon, lav blodprosent, kvalm, oppkast, svimmel... er 20+0 i dag.. men satser på at dette går over snart! Sykemelding er ikke innafor helt enda! Kommer til å bli gal av å gå hjemme. :wacky:

Veldig trøtt... og det har jeg vart helt fra starten av svangerskapet. Begynt å bli kvalm og svimmel igjen de siste dagene.
Men vondt i ryggen er det verste... vet ikke om det er bekkenløsning da, hvordan føles det?

Blitt mer kvalm igjen de siste par ukene. Særlig på ettermiddagen og kvelden. Liker ikke :(

Ekstremt kvalm og bruker sterke kvalmestillende :hungover:

Vond rygg, hofter og lår. Går til fysioterapaut, og fått konstatert at det er muskulært og dermed håper jeg det blir bedre med behandlinger. Til nå er det framgang. I følge henne er det helt normalt at gravide får mye spenninger i rygg/hofte, og det forplanter seg videre til lår og beina. Elles fryser jeg mye, har veldig vondt i brystene når jeg er ute og det er kaldt. Vurderer ammeinnlegg i ul nå når det går mot vinter. I går var det så vondt at jeg måtte gå inn. Er veldig trøtt og sover mye om kveldene når vesla på 2,5 har lagt seg. Gravid med tvillinger, uke 17 i dag.

Har mye hodepine, intens hodepine.
Kvalme, ufattelig sliten, sover dårlig, verker i kroppen.. håper det blir bedre snart :)

Jeg syntest formen var bedre i uke 13, men så ble den jaggu verre igjen.
Er fryktelig forstoppet, har blitt en dagsjobb det der. Skal ta jerntabl, men magen ble verre så jeg stoppet etter to.
Kvalm, forts kviser, svimmel, må spise annenhver time og drikke farris hele tiden. Distré...kan ikke stå så lenge om gangen.

Tett i naso!.. :( :( håpa ikkje da e gravid-naso so har meldt sin ankomst!...:s eit halvt år me detta klare eg ikkje!:o

Back
Topp