Hvilke "plager" har dere nå?

Er 11 uker og er fortsatt kvalm og kaster opp om morningen. Litt bedre utover dagen, men klarer fortsatt ikke å jobbe. Å gå på butikken er stort hvis jeg klarer det :/

Brekker meg etter måltider, spesielt frokosten, fremdeles kvalm hvis det er lenge siden jeg har spist, trøtt, litt forstoppet og noe hodepine. 12+5 i dag, noen ide om når det gir seg?

K v a l m :depressed:

Uke 11: kvalm, kjenner bekkenet av og til, større pupper, alt lukter vondt, mat er som regel kvalmt, forts uren hud, svimmel, forstoppet, trett og rastløse bein.

Kvalm, brekninger, tidvis halsbrann, ømme og større pupper, trøtt og sliten, aldri hatt så uren hud som jeg har om dagene :/ Føler ikke akkurat at det er noen "glød" over meg enda nei :P

Har mye vondt i hodet :-( Er kraftig plaget til vanlig å fikk høre graviditeten faktisk kunne være positivt for hodepinen. Men den gang ei! Veldig tørst og tisser plagsomt ofte :-)) Ellers en del trøtt.

Sååååre brystvorter og oppblåst mage... Kan ikke huske at de puppene oppførte seg slik sist svangerskap altså - kjææære vene!!! :D

Har mye vondt i hodet :-( Er kraftig plaget til vanlig å fikk høre graviditeten faktisk kunne være positivt for hodepinen. Men den gang ei! Veldig tørst og tisser plagsomt ofte :-)) Ellers en del trøtt.
Har du vært hos legen? Kan være noe mer også. Best å sjekke engang for mye enn For lite! Særlig det med tørst og tisse ofte.. Håper det snart går bedre!

Har du vært hos legen? Kan være noe mer også. Best å sjekke engang for mye enn For lite! Særlig det med tørst og tisse ofte.. Håper det snart går bedre!
Å være ekstra tørst og tisse mer enn normalt er heeeeelt normalt i et svangerskap. Ingenting å bekymre seg over :)

Jeg er sulten 24/7. Må konstant spise på noe, for å ikke bli kvalm. Spiser veldig mye frukt da, og knekkebrød med ost og grønnsaker. Så er heldigvis ganske sunn i all den spisingen :D hihi

Å være ekstra tørst og tisse mer enn normalt er heeeeelt normalt i et svangerskap. Ingenting å bekymre seg over :)
Det kan og være symptomer sammen med hodepine... Men det kan og være ikke noe.. Jeg har bare lært på den vanskelige måten at det er lurt å sjekke ;-)

Ingen plager. Føler meg i super form og har gjort det hele tiden. Er selvfølgelig trøttere enn vanlig, men det er vel heller en bagatell som jeg ikke legger stor vekt på. Hadde et slitsomt svangerskap sist, så dette er jo rene drømmen til sammenligning :-)

Er fortsatt kvalm og kaster opp om morningen. Men er mye mye bedre enn det som har vært. Håper jeg kan jobbe igjen snart. Er 11+5.

Har egentlig tenkt det var normalt. Hva kan det i så tilfelle være? Skal til legen på tirsdag og er redd noe skal bli glemt.

Har også slørende syn når jeg er "aktiv" når jeg er sliten og litt ør i hode. Vet ikke om det er uvanlig eller ikke...

Kvalm, kjenner det i bekkenet mitt, tett i nesa, oppblåst om kvelden. 14+4 i dag

Har egentlig tenkt det var normalt. Hva kan det i så tilfelle være? Skal til legen på tirsdag og er redd noe skal bli glemt.

Har også slørende syn når jeg er "aktiv" når jeg er sliten og litt ør i hode. Vet ikke om det er uvanlig eller ikke...
Bare husk å fortelle legen alt det! Det skjer mye i kroppen når man er gravid og man ska passe litt på og! Slørende syn er ingen vanlig gravid symptom... Godt å bli sjekket;-)

Back
Topp