Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du vært hos legen? Kan være noe mer også. Best å sjekke engang for mye enn For lite! Særlig det med tørst og tisse ofte.. Håper det snart går bedre!Har mye vondt i hodet :-( Er kraftig plaget til vanlig å fikk høre graviditeten faktisk kunne være positivt for hodepinen. Men den gang ei! Veldig tørst og tisser plagsomt ofte ) Ellers en del trøtt.
Å være ekstra tørst og tisse mer enn normalt er heeeeelt normalt i et svangerskap. Ingenting å bekymre seg overHar du vært hos legen? Kan være noe mer også. Best å sjekke engang for mye enn For lite! Særlig det med tørst og tisse ofte.. Håper det snart går bedre!
Det kan og være symptomer sammen med hodepine... Men det kan og være ikke noe.. Jeg har bare lært på den vanskelige måten at det er lurt å sjekke ;-)Å være ekstra tørst og tisse mer enn normalt er heeeeelt normalt i et svangerskap. Ingenting å bekymre seg over
Har du vært hos legen? Kan være noe mer også. Best å sjekke engang for mye enn For lite! Særlig det med tørst og tisse ofte.. Håper det snart går bedre!
Bare husk å fortelle legen alt det! Det skjer mye i kroppen når man er gravid og man ska passe litt på og! Slørende syn er ingen vanlig gravid symptom... Godt å bli sjekket;-)Har egentlig tenkt det var normalt. Hva kan det i så tilfelle være? Skal til legen på tirsdag og er redd noe skal bli glemt.
Har også slørende syn når jeg er "aktiv" når jeg er sliten og litt ør i hode. Vet ikke om det er uvanlig eller ikke...
Ekstrem svangerskapskvalme,ligger på badegulvet