Hvilke "plager" har dere nå?

Ømme pupper, hard mage, veldig sliten/trøtt hele tiden, av og på kvalm.
Glemmer av og til at jeg er gravid da, virker så surrealistisk :-P

Veldig mye kvalm, kommer og går i grad, men er stort sett hele dagen... Også veldig trøtt!

Kvalme, oppkast, utslitt, sure oppstøt og irriterende harde kløende nippler :-P kingsize :'( :-D

Ingen plager, føler meg så heldig :)

Har vært utrolig trett, men føler at jeg fikk masse energi i dag. Vasket hus og klær. Endelig!! Kvalmen har gitt seg etter 5 uker :happy::happy: I mårn begynner jeg på jobb etter å ha vært 3 uker fult sykemeldt.

Veldig fin form nå, kun litt forstoppelse, veldig tørst=løper på do hele tida og av og til litt vondt i bekkenet hvis jeg har vært aktiv/gått mye. Første svangerskap, så har ikke så mye kjennskap til bekkenplager, men håper jeg slipper unna det verste. 14+3 i dag.

Største plagene mine nå (13+6) er ømt haleben når jeg sitter, og av og til stikker det godt inn i bekkenet (der hvor lårbenet kobles til)..

Ingen verdens ting, føler meg som verdens heldigste som har mitt andre svangerskap helt uten plager :)

Sliter med brekninger og kvalme.. Sulten 24/7.. Veldig trøtt og i uggen form.. Men har blitt mye bedre etter 3 mnder med sofasliting, oppkast og brekninger.. :-)

Vondt i korsryggen, tørst/tisser, uggen om jeg ikke spiser, visne fingre og litt irritabel :P

Jeg fryyyser hele tiden!

Litt forstoppet og fortsatt ganske uggen til tider. Synes det verste er den ubehagelige smaken i munnen, som stort sett bare er borte akkurat når jeg spiser og som nesten blir verre etterpå :/ Tyggis hjelper litt, men blir lei av å tygge tyggis hele dagen.

Back
Topp