Hvilke "plager" har dere nå?

Er 8+2 i dag. For ca to dager siden avtok ømmer pupper. De er ikke vonde i det heletatt nå. Kvalmen er her heletiden da, men har begynt med sea-band som jeg tror hjelper, da jeg ikke er like kvalm som før jeg begynte med de. Matlysten er ikke på topp. Det er serriøst INGENTING som frister :( Ellers har jeg ingen andre spesiellet "plager". Og glad for det :D

Hovne og ømme bein. Trøtt/sliten. Og periodevis uggen/kvalm. Av og til stikking fra livmora som strekker seg :) 8+4

Ingen plager i dag som tilsier at jeg er gravid

Har vert småuggen og hatt luft i magen:/ men nå for tiden er det større pupper og ømme brystvorter!

image.jpeg Masse plager, men den mest frustrerende er vel den usannsynlige hungeren etter forskjellige ting! Det forandrer seg fra dag til dag, har vel nesten ikke hatt det samme to dager på rad. I dag var det Snickers, nå på kvelden. Jeg dro på butikken selv og kom hjem med dette... Det skal sies at jeg nesten ikke har klart godteri, hatt skikkelig cravings på div frukt, så spiser litt godteri med god samvittighet :happy:

Er det fler som opplever boblende følelse i underlivet?litt vanskelig å forklare men en slags murring men det kjennes ut som det bobler...
Oh jess! Skjønner veldig godt hva du mener:)
Har der samme selv.

Vis vedlegget 187975 Masse plager, men den mest frustrerende er vel den usannsynlige hungeren etter forskjellige ting! Det forandrer seg fra dag til dag, har vel nesten ikke hatt det samme to dager på rad. I dag var det Snickers, nå på kvelden. Jeg dro på butikken selv og kom hjem med dette... Det skal sies at jeg nesten ikke har klart godteri, hatt skikkelig cravings på div frukt, så spiser litt godteri med god samvittighet :happy:
Haha, god blanding der altså :)
Ble fristet nå!!

Vis vedlegget 187975 Masse plager, men den mest frustrerende er vel den usannsynlige hungeren etter forskjellige ting! Det forandrer seg fra dag til dag, har vel nesten ikke hatt det samme to dager på rad. I dag var det Snickers, nå på kvelden. Jeg dro på butikken selv og kom hjem med dette... Det skal sies at jeg nesten ikke har klart godteri, hatt skikkelig cravings på div frukt, så spiser litt godteri med god samvittighet :happy:

...og Snickersen forble uåpnet... :hungover:

Små murringer som kommer og går, ømme bryster som også er blitt større, kvalme og brekninger..
Akkurat nå er jeg glad for alle symptomer jeg har, da jeg hadde en blødning i forrige uke og derfor er på legekontoret og får målt hcg. Får svar på dem i neste uke, men legen er positiv siden blødninga var kort og uten smerter :)
Er 7+3 i dag

Jeg startet med veldig forsterket luktesans, deretter ble puppene ømmere og ømmere, nå kom kvalmen for et par dager siden... :meh: Puppene er vonde og steinharde, fremdeles veldig sterk luktesans selv om jeg har hatt tett nese og hoste, og kvalmen kommer i litt bølger, men ofte nok til at jeg føler meg dårlig... Bedre på ettermiddag/kveld! o_O

Mer sliten enn vanlig, ømme pupper, sulten "hele tiden", rapp i kjeften:(
luktesans som en hund + tisser HELE tiden.
Hadde en MA i januar og tar symptomer til meg med nesten den største glede<3

Trøtt og sliten, oppblåst, hjertebank, ømme bryster, må oftere tisse, litt stikking i magen innimellom. Er også veldig hormonelll... Blir fort sur og følsom
Er 7+5 og har sluppet unna kvalmen til nå :-)

Veeeeldig trøtt hele tiden, ekstremt varme ben så jeg ikke får ro i. Men sliter med det i utgangspunktet. Veldig tunge å ømme bryter. Dette svangerskapet er til nå helt forskjellig fra det forrige. Er ca 6+6 i dag.

Veldig trøtt, tunge pupper, litt kvalme, men ikke nok til å ødelegge appetitten min (dessverre kan man vel si :hilarious:), må tisse hele tiden, så sover dårlig om natta. Mitt er også helt forskjellig fra sist, da jeg egentlig ikke hadde noen symptomer i det hele tatt, før magen kom...

Litt ømme pupper av og til, og litt matvegring. Ellers ikke kvalm, ikke tisse mye, ikke noen vondter... :) Er 8+4 i dag, skal til TUL neste uke når jeg er 9+2 :)

Litt ekstra sliten, god luktesans og behov for å spise lite, men ofte for å holde kvalmen i sjakk :) Var mye mer sliten i forrige sv.skap, da hadde jeg 3 uker m sykemelding og sofapass.

Back
Topp