hverdagsprat

Nå er det straks sengetid her, men lykke til begge 2-nina23;med graviditeten, og du pebbles, med testingen i morgen[:)]

Nattaklem fra meg zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz[:)]
 
nattanatt sollise:-)
vi snakkes nok igjen om ikke så lenge skal du se:-))
Lykke til med å få en spire i magen:-))
 
ORIGINAL: Nina 23

skal sies at det ike har vært så lett som det burde være å slutte, men du er kjempeflink som har klart det da!!!:-)) Det må du si til deg selv hver dag det hjelper tror jeg.... litt kanskje?? hehehe

Skjønner egentlig aldri hvorfor jeg gadd å dra den dritten ned i lungene!!!

Hvordan sluttet du forresten? noen tips??

Egentlig så hjelper det lite å rose seg selv! For når jeg er skikkelig røyksugen og i dårlig humør, er det liten trøst i at jeg er så jævla flink bestandig... Fikk resept på noe som heter Zyban. Det er egentlig antideprissiva, men stimulerer avhengighetssenteret i hjernen samtidig (kort fortalt). Så i perioden jeg tok disse tbl var ikke suget så sterkt, og humøret var egentlig ganske bra (sist jeg prøvde å slutte holdt jeg på å begå drap tror jeg). Dyre tbl, men verdt det! Var storrøyker før jeg slutta nå, oppe i 20 om dagen. Hadde røykhoste og var skikkelig deilig må jeg si... Føler meg som et nytt og bedre menneske uten røyken (enda savner jeg den sinnsykt).
 
ORIGINAL: sollise

Nå er det straks sengetid her, men lykke til begge 2-nina23;med graviditeten, og du pebbles, med testingen i morgen[:)]

Nattaklem fra meg zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz[:)]

Nattis puttis! Takk for at du støtter meg, håper det er godt nytt jeg kommer med i morgen! Klem
 
da finner jeg senga for nå kjenner jeg at søvnen snart melder sin ankomst, men først skal jeg kose med min kjære...
Natta til dere alle sammens:-))

Nattaklemmer fra meg:-))
 
ORIGINAL: Nina 23

da finner jeg senga for nå kjenner jeg at søvnen snart melder sin ankomst, men først skal jeg kose med min kjære...
Natta til dere alle sammens:-))

Nattaklemmer fra meg:-))

God natt Nina 23! Skal gå og legge meg inntil mannen min nå jeg også! Vi er heldige som har noen å krype inntil! Takk for praten jenter, dere har vært hyggelig selskap på en lørdagskveld må jeg si!
 
Åh jeg er så godterisjuk! Også et tegn på at mensen er på tur! [:@] Det regner ute, så jeg orker ikke gå ut for å kjøpe godis. Har tatt frem sjokoladekake fra fryseren, og jeg som aldri spiser kaker! Men den må tine først, tror ikke det er godt med frossen sjokoladekake!
 
He he,nei frossen sjokoladekake er vel ikke det beste man kan få i seg... Da blir du sikkert slik [:o]

Momser litt potings jeg i regnværet... Nå må da sola komme snart...
 
Ha ha, litt lilla tryne må man regne med! Hva er potings? Jeg har masse frukt i huset, men det blir liksom ikke det samme. Får lite sympati av mannen min, han sier at nå må jeg vente til middagen før jeg spiser noe!
 
He he....[:D]Så mannen din passer på deg ja... [;)]

Potings = potetgull[;)]

Godt med godt[:)]
 
Den filmen på tv 2 i dag, 2 days and 7 nights er litt grei å se da, så får titte litt på den tror jeg... Orker ikke gå ut i detta regnværet. Da blir jeg da bløt også da[&:]
 
Å ja, potings er godt! Mannen min syntes det er kjedelig hvis jeg spiser noe før middag, da spiser jeg lite mat syntes han...[:D] Nå gikk han i dusjen, og da snoka jeg litt i skapet og fant kjeks! Ha ha, fikk dempa litt av søthungeren! Er så giddaslaus, skulle gjerne gjort en hel del men jeg ORKER ikke! Er så lat at det er slitsomt å se på tv til og med! Tror det er på tide at sola kommer igjen, får litt mer energi da.
 
Er du laget av sukker sollise, så du ikke tåler regn? [:D]Jeg er laget av melis, så jeg må holde meg inne i regnvær!
 
He he..., ja, tror jeg er en salig blanding av sukker og melis jeg[:)]
Og da er det jammen best å holde seg inne i regnværet gitt[:D]
 
[:)] Jeg var her ikke igår jeg:-( Låg på sofaen å spiste nammis og såg på tv:-) Litt deilig det også innimellom...

Idag er det skikkelig regn/gufsevær her og enda deiligere å holde seg til sofaen:-)) hehe

hva driver dere med idag da??

Pebbles: Lei for at tante kom, utrolig kjipe greier det der, men mist ikke håpet, er ikke lenge til det fester seg en liten spire i magenn din skal du se:-))

Takk for praten på lørdag jenter, det var utrolig koslig:-))

Klem
 
[:D]-- Endelig ferdig med takkekortene fra bryllupet!!!! --[:D]

Trodde aldri jeg skulle bli ferdig.. -Senebetennelse er no orntli HERK[:'(]

Men jeg er ferdig! Trallallala!!! [:D]
Siste kortet jeg skreiv var til mamma og pappa..
nå er det "bare å få levert ut den lille bunken som ligger i CD-hylla her, så er jeg ferdig med bryllupstakkekort for ALL FRAMTID [:D]

[:)]Puster lettet ut[:)]
 
JA, det var sikkert deilig! Når giftet du deg, Fiorelina? Og gratulerer fra meg[:D]
 
Hei alle sammen! Takk for sympatien Nina 23, det hjelper litt det! Er egentlig ikke så veldig lei men, var forbredt. Håper det går neste gang da! Ikke sant det er kjedelig å skrive takkekort Fiorelina? Men litt koselig å da, hører med til bryllup det også!
 
30 oktober ifjor.. så det var vel på tide å få de unna, ja [8D]

-og takk for gratulasjonen[:)]
 
God nyhet: Siden jeg fikk mensen idag, skal jeg på fest på fredag! Skal fortelle dere om alle diskusjonene og alt det andre jeg foretar meg denne kvelden!
 
Back
Topp