hverdagsprat

-det er NOEN som har mensen selv om de er gravide [:-]
men det vet du vel [:)]

Kos deg på fredag, da.. og lykke til med "kaninleken" de kommende dagene etterpå[;)]
 
heisann
bedre lykke neste gang,peebles[;)] blir trøtt og lat av gråvær, men i dag har vi hatt sol her og takk og pris for det[:D] du for ha det artig på fredagen da[:D]
 
He he, pebbles[:D] Vi venter i spenning på referatet som kommer til helga ang helga[;)]
Tror jeg burde tatt meg en fest med deg en gang[8D]
 
Ja da var festen i går endelig over (har akkurat sendt hjem de siste festdeltagerne). Sitter her nå med bommulshode og angst; "sa jeg virkelig det og det igår?" He he.. Hadde en fortryllende aften, det var høy stemning og fri flyt av det meste... Gjorde nok en gang noen stunt, falt for eksempel oppi boblebadet med klær, sparka tåa inni trappa så den blødde som bare rakkern, og fortalte alle som gadd å høre på fint det er at Jens Stoltenberg vil innvilge mer penger til eldreomsorgen! Det var bare noe av det som skjedde, men det var en utrolig morsom fest! Nå må jeg snart komme meg i dusjen, vi skal på "familiedag" med jobben til mannen min (Jippi - NOT).
 
Heia pebbles[:D] Litt av en partyløve du[;)]
 
Ja det var helt topp! I går var vi på go-cart kjøring med jobben til mannen min. Jeg satsa alt, og kjørte med livet som innsats! Kom til finalen, men der kjørte jeg til skogs! Litt vanskelig å styre innimellom, og jeg ble vel litt for ivrig! Kom til mål på nest siste plass, men fikk premie da! Dette var i damefinalen, og mannen min vant herrefinalen. Han elsker alt som går fort og bråker! Nå skal jeg ut i det fine været, må passe på når sola endelig er fremme! Ha en fin dag alle sammen.
 
Ha 1 fin dag, alle sammen[:D]Gocart er kjempe kult det[:)]
 
Jeg trenger litt hjelp! Skal være forlover i et bryllup, og til helga skal jeg arrangere utdrikningslag. Jeg skal filme brudgommen denne uka, og stille han masse spørsmål.I utdrikningslaget skal jeg spille videoen, men stoppe den før han svarer, slik at hun kan svare først. Skal spørre litt om hennes barndom, hvordan de møttes, litt om deres favoritter (mat, film, musikk o.l), fremtiden og selvfølgelig noen kinky spørsmål da... Men lurer på om noen kan hjelpe meg med flere spørsmål? Har fått god hjelp av Sunniva, men hvis noen har tips til flere spørsmål bli jeg veldig glad! Ser meg liksom litt blind på det...
 
Back
Topp