hverdagsprat

Grattis med dagen på torsdag....[:)]

Jeg er 27 vårer[:D]
Men føler meg som 20 enda...[8|]hmm...
Bortsett at nå er jeg skikkelig klar for barn[:D]
 
Vi har to års bryllupsdag nå i august, men vi har vært sammen i snart 11 år. Jeg er 28 år, og egentlig veldig seriøs! Blir det fjåsete det vi skriver her? Leste en eller annen plass her en nykommer som skrev at det var en koselig og fjåsete side. Var det sarkasme, eller et kompliment? Er ikke så god til å skille det, så jeg har ofte driti meg ut kan man si....He he sollise, hyggelig med Alberg Åberg som skal bare da... Skal ta meg sammen når jeg blir gravid!
 
[:)] Takker så mye.
Bra alder det. Du skal nok se at du snart har en spire i magen din:-)) Så har du ni mnd å glede deg enda mere til:-))

Jeg synes ikke tidenn flyr avsted akkurat, men det var nok de 12 første ukene som var de lengste....
 
Noen av dere som røyker da om jeg tør spørre??
Jeg bare lurer, siden vi prater om alting liksom:-))
 
Ja, leste det jeg også..., og tenkte å spørre hvordan det var ment... Men tror det må være et kompliment[:)]
Synes for min del at det er viktig med sånne innlegg som dette innimellom alt jeg, både for de som prøver og alle andre (ja, nå er det
vel flest prøvere på "før svangerskapet"). Det får tankene på litt andre ting også[:)] Og synes man det blir for ille, så kan man jo bare bytte og lese andre steder liksom...

Tror det er viktig å bevare "barnet" som det heter , inni seg, selv om man blir mamma, jeg[:)] Ikke dette med festing altså, men at man kan le og tøyse litt. Mamma er sånn, og jeg setter stor pris på det ihvertfall[:)]
 
Nå er jeg så tynnslitt at jeg går å legger meg jeg..
-er vel den lille som har for mye fest i magan, tenker jeg.. merker det godt at det er noen som bor der inne.. - jeg får skikkelig dagenderpå hver dag, jeg.. enda jeg ikke drikker..

tipper småen er full på fostervann [8D]

Natta jenter![:D]

på tide å legge seg nå, og så våkne og teste i morra for Pebbles sin del, og Nina.. er du ikke trøtt?
er det en liten "festbrems" du har i magen? ikke no kvalme? heldige deg!

Håper LillePling slutter med festinga snart.. jeg orker snart ikke mere kvalme.. [:'(]
 
Helt enig sollise:-) man er ikke voksen før man kan innrømme at man egentlig er litt barnslig:-))
 
Jeg slutta å røyke da jeg slutta med p-piller, dvs i slutten av april. For to år siden ble jeg gravid, og da greide jeg ikke å slutte. Hadde SA, og bestemte meg da for at neste gang skulle jeg slutte før jeg ble gravid. Må innrømme at jeg daglig har lyst på røyk, men tenker da på at det er dumt å begynne igjenn nå, tilfelle jeg blir gravid snart. Røyker du?
 
Har aldri røyka,og kommer nok aldri til å gjøre det... Har smakt, og kan ikke fordra det. Men mange venner røyker, og det er visst veeeeldig vanskelig å slutte når man har begynt, sier de fleste.
Har du?
 
ORIGINAL: Fiorelina

Nå er jeg så tynnslitt at jeg går å legger meg jeg..
-er vel den lille som har for mye fest i magan, tenker jeg.. merker det godt at det er noen som bor der inne.. - jeg får skikkelig dagenderpå hver dag, jeg.. enda jeg ikke drikker..

tipper småen er full på fostervann [8D]

Natta jenter![:D]

på tide å legge seg nå, og så våkne og teste i morra for Pebbles sin del, og Nina.. er du ikke trøtt?
er det en liten "festbrems" du har i magen? ikke no kvalme? heldige deg!

Håper LillePling slutter med festinga snart.. jeg orker snart ikke mere kvalme.. [:'(]

Ha ha, LillePling - det var søtt! God natt Fiorelina, vi snakkes i morgen!
 
Natta,Fiorelina!

Synes du er heldig med den lille spiren i magen, men man
merker vel at det er flere som tar energien fra en...

Sov godt...zzz...zzzz[:D]
 
hehe natta fiorelina:-) Jeg er egentlig mest våken om natta jeg:-) selv om jeg ikke sover så lenge på dagen, men pleier å ta meg en middaghvil da.. hehe
Har vært utrolig heldig. Ikke vært kvalm eller kastet opp en eneste dag:-))))
*me happy*:-)

Jeg har festet mitt, belive me!!! så hvis det er en festbrems jeg har i magen så slekter han/hun ikke på meg!! hehe

Klem
 
Kan jeg spørre om dere prøvde lenge før det kom en liten spire, nina 23?
 
jeg røykte 20 om dagen da jeg ble gravid:-( så nå røyker jeg to og det sier legen og jordmoren er "greit" for dersom jeg skal gå rundt å være kjempeaggresiv pga røyksug så har ikke barnet i magen det heller noe bra, så målet er nok å slutte helt i nærmeste fremtid, men jeg har kuttet 18 stk da og det gjorde jeg dag en av graviditeten:-)
Klem
 
Da har du vært flink! No dritt å være avhengig av røyk, utrolig delig å slippe det. Men som sagt suget er der, så hvis jeg ikke blir gravid snart er jeg redd jeg begynner igjen... Er blond, så da er det lov å gjøre sånne dumme ting som å begynne å røyke igjen!
 
ORIGINAL: sollise

Ja, leste det jeg også..., og tenkte å spørre hvordan det var ment... Men tror det må være et kompliment[:)]
Synes for min del at det er viktig med sånne innlegg som dette innimellom alt jeg, både for de som prøver og alle andre (ja, nå er det
vel flest prøvere på "før svangerskapet"). Det får tankene på litt andre ting også[:)] Og synes man det blir for ille, så kan man jo bare bytte og lese andre steder liksom...

Tror det er viktig å bevare "barnet" som det heter , inni seg, selv om man blir mamma, jeg[:)] Ikke dette med festing altså, men at man kan le og tøyse litt. Mamma er sånn, og jeg setter stor pris på det ihvertfall[:)]

Enig sollise. Vi tolker det som positivt, og er lykkelig uvitende dersom det ikke var ment som et komplement!
 
nå skal du høre her:-) Jeg fikk beskjed med legen at jeg mest sannsynlig ikke kunne få barn fordi jeg tok en operasjon for noen år siden i livmora, så da dannet det seg mye arrvev etc....

Men jeg har no gått på pillen som en sikkerhet kan man si, for jeg ville jo ikke bli gravid når jeg ikke var klar...

Men så... Jeg kastet alle pillene i do sammens med samboeren min i februar, utrolig opplevelse det der....

Så fikk jeg mens den 11 mars, og så ble jeg gravid, så både vi og legen var kjempeforbauset.. Men jeg tenkte ikke så mye på det å bli grvid i tiden vi prøvde, for legen sa at det gjør slik at du er mindre mottaglig for å bli det.. og viiippss det er jeg nå fem og en halv mnd på vel gitt:-)))))

Så da dryppet det nok litt flaks på meg også.. det har jeg ikke harr for mye av det skal sies!!:-))
 
skal sies at det ike har vært så lett som det burde være å slutte, men du er kjempeflink som har klart det da!!!:-)) Det må du si til deg selv hver dag det hjelper tror jeg.... litt kanskje?? hehehe

Skjønner egentlig aldri hvorfor jeg gadd å dra den dritten ned i lungene!!!

Hvordan sluttet du forresten? noen tips??
 
Hva har du gjort for å få sånn flaks a? Er villig til å gjøre mye jeg for å få en liten spire!
 
har nok ikke gjort noen som helst ting desverre. for jeg er ikke vant til flaks.. her har jeg lært "the hard way" så jeg ble veldig overrasket selv faktisk:-))
 
Back
Topp