Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Fiorelina
Nå er jeg så tynnslitt at jeg går å legger meg jeg..
-er vel den lille som har for mye fest i magan, tenker jeg.. merker det godt at det er noen som bor der inne.. - jeg får skikkelig dagenderpå hver dag, jeg.. enda jeg ikke drikker..
tipper småen er full på fostervann [8D]
Natta jenter![:D]
på tide å legge seg nå, og så våkne og teste i morra for Pebbles sin del, og Nina.. er du ikke trøtt?
er det en liten "festbrems" du har i magen? ikke no kvalme? heldige deg!
Håper LillePling slutter med festinga snart.. jeg orker snart ikke mere kvalme.. [:'(]
ORIGINAL: sollise
Ja, leste det jeg også..., og tenkte å spørre hvordan det var ment... Men tror det må være et kompliment[:)]
Synes for min del at det er viktig med sånne innlegg som dette innimellom alt jeg, både for de som prøver og alle andre (ja, nå er det
vel flest prøvere på "før svangerskapet"). Det får tankene på litt andre ting også[:)] Og synes man det blir for ille, så kan man jo bare bytte og lese andre steder liksom...
Tror det er viktig å bevare "barnet" som det heter , inni seg, selv om man blir mamma, jeg[:)] Ikke dette med festing altså, men at man kan le og tøyse litt. Mamma er sånn, og jeg setter stor pris på det ihvertfall[:)]