hverdagsprat

Hallo. Hvordan står det til ute i verden i dag da? Her på Gjøvik er det sommer og sol, og jeg har fri fra jobb! Deilig. Burde vært ute, men ligger på sofaen med pc`n på fanget. Har akkurat dytta i meg Stratos, og det var godt! Er litt deppa, siden jeg kjenner at mensen er på tur. Men, da er det bare å sette i gang igjen med en gang jeg er ferdig. Gir ikke opp enda!
 
joda i denne verden er det fint, akkurat grilla vi nå, nam nam... hørtes ut som meg i dag det pebbles:) bare jeg dytta innpå m&m hehe godt å kunne bare slappe av og nyte livet på babbyverden:D neo spennede som skjer i kveld da? selv skal jeg bare ta det med ro....
 
Ser på midt i siktet i kveld...
Mel Gibson er ikke verst til å være eldre gitt[;)]
 
Jeg har også grilla i kveld. Søstra mi som bor i Trysil er på besøk hos foreldrene mine, så vi har vært der i kveld. Gubben reiste hjem før meg, så søstra mi og jeg satt ute og skravla og koste oss. Det lynte og tordna rundt oss, men det er bare kos. Litt kaldt, men raggsokker og ulljakker gjorde susen! Er kos å ha søster på besøk, hun er den eneste i familien som vet at vi prøver å bli gravid. Ha en fortsatt fin kveld.

Ps! Sollise: Enig med du, Mel Gibson er et greit blikkfang han...
 
er du på messenger er det bare å ta kontakt[;)] -messenger adressa mi finner du ved å klikke på navnet mitt på sia her[;)]
jeg sitter her jeg også, for mannen min ser på dokumentaren om Hiroshima, og det orker jeg ikke mer [&:] fryktelige greier..
 
Uff ja dra på fest, høres rett og slett slitsomt ut det nå! Mannen min har sovna på sofaen, så nå har jeg to katter, en mann og en pc som krangler om plass oppå meg! Og jeg er bare 1.60 høy, så jeg har ikke så mye plass å dele da.. Egentlig delilig å være hjemme en lørdagskveld syntes jeg, som oftest er det stress i helgene. Er litt sulten, tror jeg skal lage meg knekkebrød med brunost på (hvis jeg får jaget alle som ligger oppå meg) og koke meg litt kakao. Det er høst her i dag, regn og 10 grader, så da må man ha kakao!
 
Hei EserehT. Står til med deg i kveld a? Kom du deg gjennom tordenværet i går? Ser på ticker`n din at du snart har EL igjen. Tiden går så fort, syntes du akkurat sa du hadde fått tanta på besøk! Du får kaste deg over samboern, så dere får sådd et lite frø denne perioden! Skal gjøre det samme jeg å, så skal du se det sitter hos oss begge snart!
 
hei pebbles:) joda bare bra med meg, men kjenner eggløsning på vei ja[;)] så hive meg over samboer skal jeg hehe.. jada kom meg da gjennom det på et vis hehe.. herregud du skulle sett meg når det sto på som verst... lå på gulvet i mørket hehe turte ikke røre på meg.... ja tida går jammen meg fort ja, syns ikke det er lenge siden jeg hell...

bar med deg i kveld da? snart testing? ja vi skal snart gå med kulemager begge to[:D]
 
Oj, ja da er du seriøst redd torden! Ja det er bra med meg, fryser litt men... Tror jeg skal teste i morra, men vet ikke om det er noen vits. Har IKM på mandag, så jeg får se ann humøret i morra når jeg står opp. Nå skal jeg gå og lage meg kveldsmat, har fått rista av meg alle plass-snyltera her..
 
jepp er nok det hehe.. går liksom greit når det er langt unna men liker det ikke
har gått løs på seksjonen min i dag jeg, lakka den ble fin:)
ja du får se ann formen og humøret i morgen... krysse fingre... hehe har ei på fanget her jeg og, kose jinte i dag hu.... vil visst ha all oppmerksomhet i dag...
 
[:)] Hei alle sammen, jeg kjeder meg lit ikveld.. Er liksom ikke så mye å finne på når alle venninnene skal ut på fest.
Jeg orker ikke fulle folk når jeg ikke drikker selv, syns det er pest og en plage.. haha kan tenke meg hvordan jeg er når jeg er i farta.. sikkert ikke så lett for de som er edru da nei.. hehe..
Hva driver alle med ikveld da??

Klem'
 
hei:) skjønner deg godt orker heller ikke fulle folk når jeg ikke drikker selv.... og det syns de sikkert når jeg er full og de er edru også hehe.. akkurat ferdig med å lakke seksjonen min jeg.. så nå skal jeg snart finne senga tror jeg....
klem
 
[:)] Blir vel ikke fpr lenge til jeg legger meg selv. Men jeg liker å se tv så det pleier å bli litt sent:-))

Nei fulle folk når man selv er edru er ikke noe for meg i alle fall. Jeg blir så utrolig fort lei jeg.. hehe.. Kjekke innlegg her forresten:-)

Klem
 
flere som ikke sover i natt, ser jeg..
jeg kommer til å måtte ligge til langt på dag i morra [8D]
 
Ja, jeg sover heller ikke enda[:D]
Lurer på hvordan dette blir når man skal på jobb igjen etter ferien jeg[&:]
 
Jeg å prøver å holde meg unna fulle folk. Mister litt respekten for dem, blir nærmest som en mor: "Nå må du komme her da, pass deg for bilene, uff stakars deg som kaster opp (NOT)" Akkurat nå syntes jeg litt synd på de som er ute på byen, det regner, blåser og er kaldt. Om ikke alt for lenge må de stå i kø for å få kjøpt seg mat. Så skal de stå i kø for å få drosje hjem. I drosjekøa er det en stakkar som blir slått ned, og det blir blod og gæsj alle steder. I tillegg begynner kvalmen og melde seg, og fylleangsten banker på. Når man endelig er i seng, er det bare å grue seg til morgendagen, da har en så vondt at en nesten ønsker å dø... Og dette gjør folk frivillig! (Skal gjøre det selv neste helg, så sant jeg ikke er gravid da..)
 
He he[:)] Ja, enig med deg,pebbles!!! Tenk at vi er de heldige utkårede som slipper å henge
over do i morgen tidlig til krampa tar oss[&:]pga at vi tok 2-3 eller var det 8 for mye kvelden før?!?[&:]
Og tenker; Hva sa jeg i går? Gjorde jeg virkelig det? Møtte jeg dem altså?-KANKE HUSKE DET[;)]

Men man glemmer fort da...

Har ikke festa på leeenge nå, men synes det er helt greit å. Blitt skikkelig gla i sofaen.
Og når man går og lengter etter en liten spire, er det like greit akkurat nå....[:)]
 
[:)] Hehehe Dette innlegget må jeg bare kommentere. for det er så sant som det kan bli.. Høres jo helt jævlig ut å drikke, nesten som en synd, men så skal man gjøre det selv.. hahahahha
Måtte bare si det, for jeg lo godt når jeg leste den siste setininga di der pebbles:-))

Ellers kjekt å se at det er flere natteranglere her inatt... Flere som er rastløs?? hehe

Klem
 
Jeg har aldri forstått det der med å drikke seg dritings jeg..
men så synes jeg jo at alle alkohol-holdige drikker STINKER GAMMELT.. så det er kanjse ikke så rart[8D]
 
[:)] Hehe stinker gammelt.. artig!!:-))

Nei den fylla er det få som forstår seg på, men de morsomste er vel når de omtrent unnsyklder seg i kor for alt de har dumma seg ut med kvelden i forvegen.. a er det vel kjekkest å ikke srikke så mye, så er det nok vi som får le sist tenker jeg.. hah!!!:-))

klem
 
Back
Topp