hverdagsprat

hmmm, kan være det[8|]

Ja, hva er egentlig poenget???
Noen med gode forslag?
 
man drikker seg dritings fordi folk forventer det av en?

eller fordi det er så utrolig kjedelig når alle er fulle, at en like gjerne blir full selv, så en kan gjøre teite ting uten å måtte stå til rette for det?
 
[:)] Nei si det.. Det må vel være den delen at det er så utrolig sosialt og så kjekt å være sammen med venner, som om at man ikke kan gjøre det uten alkohol liksom.
Det er jo sikkert utrolig sosialt, hva vet de om det de som ikke husker hvor de har vært engang når de våkner opp enn helt annen plass enn hjemme dagen derpå???

Haha SHIT HAPPENDS "liksom"!!
 
Jeg liker å ta meg en fest for da har jeg det som regel veldig artig. Jeg elsker å diskutere, og i fylla forsterker deg seg voldsomt. Da har jeg alltid rett, og mangler aldri argumenter. Rett som det er at jeg glemmer hva vi diskuterer, da bare bytter jeg tema! Er ikke så glad i å gå ut på byen da, veldig dårlig med utesteder i Gjøvik. Kun for de som er 18 eller de som er 40+.
 
Var så driiitkult på festen i går.. husker ingenting jeg!

-genialt utsagn [8D]
 
he he, nina23[:)] Den er litt kjei!!!

Men er vel kanksje en av grunna ja, at man vil være sosial, men hvorfor være drita...[8|]
Men moro med en fest avog til, og jeg kan ha en tendens til å ta a innimellom, men da stiger kun
skravlinga og latteren 10 hakk, til min samboers frustrasjon[:D][:D]
 
ja, du er i diskusjonens hete med 3 i promille%, pebbles!!!![;)]

Får håpe vi slipper å møte deg på fest da, ha ha*gapskratter*[:D]
 
ORIGINAL: Fiorelina

Var så driiitkult på festen i går.. husker ingenting jeg!

-genialt utsagn [8D]

He he Fiorelina du har rett, det er et inteligent utsagn må jeg si! Man skjønner at den som sier sånt virkelig er en dyp og reflektert person....(var jeg litt for spydig nå?)
 
Dype og reflekterte? Ja, det er mange av oss.... hi hi[;)]
 
[:)] Hehe ja hva er det egentlig med folk og alkohol? tror de at de hører dårligere, fordi om de drikker litt??? alle skriker og roper i munnen på hverandre, og alt av manerer forsvinner i løse luften..
De artigste er de som er mest prippene i hverdagen for de tar jo helt av når de driker som regel..
Men visst er det kjekt med en fest innimellom. Nå har ikke jeg druket på over et år da så jeg venter like godt en god stund til, nå har jeg så mye annet godt i livet mitt at det er liksom ikke er "urge" å drikke lenger slik det var før:-) hehe

men det er utrolig hvor folk forandrer seg i fylla ja!!
 
ORIGINAL: sollise

ja, du er i diskusjonens hete med 3 i promille%, pebbles!!!![;)]

Får håpe vi slipper å møte deg på fest da, ha ha*gapskratter*[:D]

Ja du er ikke den første som ikke vil møte meg på fest sollise! Ha ha! Fester ofte på Hedmarken jeg, så vi treffes ratt en dag! Nei jeg syntes selv at jeg er flink til å begrense meg, stopper i tide. Har ikke vært dritas siden russetiden tror jeg. Men nå skal det legges til at hvis stemningen er god og jeg er i farta, blir jeg brisen etter to pils jeg. Da kan jeg holde det gåene hele kvelden, med diskusjoner på høyt nivå (tror jeg selv da, dagen etter skammer jeg meg litt..)og utestemme inne! Begrensa hvor sanseløst full man blir av to pils..
 
Ja, det er ofte de man ikke sku tro ta av,som virkelig er midtpunktet på fest ja[;)]
 
[:)] Lykke til med testinga i morra da pebbles:-) håper det går din vei:-) hvis ikke får du gi oss noen saftige fyllehistorier fra neste helg:-)) Så kan vi le litt her.. hehe
 
he he[:)][:)] Ja,da er det best å holde seg innendørs her i Hedemarken i framtida sa skjønner jeg, pebbles*[:D]*
Ja, har greid å drikke meg skikkelig i farta med rød baltazar brus jeg, så alt er relativti godt selskap[;)]
 
He he, ja det skal jeg gjøre. Skal på konsert da, ratt så jeg tar en liten disput på scena i pausa eller noe! Egentlig skulle jeg vært politiker, elsker å diskutere og høre min egen stemme! Hmmm, kanskje jeg skal satse på en karriere der, det har jeg faktisk ikke tenkt på! Må forresten innrømme at jeg ikke var spes edru i utdrikningslaget mitt da. Var på båttur, og jeg sovna en liten dupp. Våknet en smule forvirret, og ringte til pappaen min for å spørre hvor jeg var... Ja ja, godt det ikke skjer ofte! Som regel er jeg rusa på livet (eller noe i den duren...)
 
ORIGINAL: sollise

he he[:)][:)] Ja,da er det best å holde seg innendørs her i Hedemarken i framtida sa skjønner jeg, pebbles*[:D]*
Ja, har greid å drikke meg skikkelig i farta med rød baltazar brus jeg, så alt er relativti godt selskap[;)]

Ha ha, må være sterke saker den rødbrusen dere har på andre sida skjønner jeg! Måtte være en smule pinlig det vil jeg tro!
 
I en båt??? Huff, hørtes skummelt ut, pebbles!!!
Men på en egens SJØSLAG må det være lov å være brisen....
 
ORIGINAL: sollise

I en båt??? Huff, hørtes skummelt ut, pebbles!!!
Men på en egens SJØSLAG må det være lov å være brisen....

Ja det var litt av et sjøslag! Forloveren min vrengte av seg kjolen og hoppa uti Mjøsa omtrent midtfjords. Jeg ropte til henne at jeg skulle redde henne, jeg skulle bare skifte først (hadde bikini i sekken)! Den får jeg stadig høre igjen skjønner du! Ikke var det noen fare heller, hun skulle bare ta en dukkert!
 
*[:D]*gapskratter* Ja, det spørs om du hadde fått redda hu når du "bare" måtte skifte først (Albert Åberg)[:)]
Godt hu bare tok et bad da....[:)]

Du må passe på å ikke "bare" når spiren er satt da, pebbles[:D]
 
[:)] Hehe, ja skal si det gikk sjøgang på den turen da gitt... hehe
Men rett som det er får man jo noen gode historier av fylla..

Vært gift lenge da forresten?? hvor gamle er dere?? jeg er 23 på torsdag så kommer:-))
 
Back
Topp