Håperpådesember2020
Flørter med forumet
Hadde en liten blødning torsdag i forrige uke.![]()
Så da kan det gå bra allikevel, det var nå godt
håper det samme gjelder meg i morgen!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde en liten blødning torsdag i forrige uke.![]()
håper det samme gjelder meg i morgen!Leste i en artikkel et sted at de ofte tester med utvendig ultralyd først, også på TUL.. men de gjør vel ikke det så tidlig som uke 6-7-8? da er det vel snakk om TUL rundt uke 12?![]()
Leste en plass at det er avhengig av størrelsen på mor også. Logisk egentlig, at det er vanskeligere om det ligger en del fett i veien. Tipper det blir innvendig på meg neste uke, da er jeg 8+1.Leste i en artikkel et sted at de ofte tester med utvendig ultralyd først, også på TUL.. men de gjør vel ikke det så tidlig som uke 6-7-8? da er det vel snakk om TUL rundt uke 12?![]()
Jeg har tatt utvendig 7+1 førLeste i en artikkel et sted at de ofte tester med utvendig ultralyd først, også på TUL.. men de gjør vel ikke det så tidlig som uke 6-7-8? da er det vel snakk om TUL rundt uke 12?![]()
Spennende!Jeg fikk utvendig privat UL 7+5, intet problem å finne hverken baby eller hjerteslag
Var til kontroll hos fertilitetsklinikken 8+4 og da ville de kun ha innvendig, fordi de sa det gir bedre overblikk over eggstokkene. Ble også tydeligere bilder, synes jeg selv i alle fall![]()
Ja det gir jo selvsagt også meningLeste en plass at det er avhengig av størrelsen på mor også. Logisk egentlig, at det er vanskeligere om det ligger en del fett i veien. Tipper det blir innvendig på meg neste uke, da er jeg 8+1.
Takk for svarJeg har tatt utvendig 7+1 før![]()
Kommer sikkert an på både kroppen din og utstyret de harTakk for svar
Jeg har antatt at det er innvendig jeg må ha, siden jeg skal 7+0.. men kan jo være han vil ta utvendig først da, siden han er spesialist på ultralyd![]()

Det har du nok rett iKommer sikkert an på både kroppen din og utstyret de har![]()