Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal på tul 21.4! Er da 7+2 ifølge menstermin. Kommer også til å be om fosterdiagnostikk i uke 12-13 pga nr2 med diagnose og jeg sutrer og piper til legen gir etter
Er dette jeg er så redd for. Vil helst i uke 7, men ser mange har sett liv da også er det skjedd noe i uke 9. Er såååå dyrt så holder med en gang, men får se hvilken uke det blir. Var sist i uke 9 og da var det bare en bønne. Hadde vert kjekt å ventet litt lengre så vi se te at det er et lite menneskeJeg skal 28.4 og da er jeg 6+6 jeg vil ikke vente lenger, sist ventet vi til jeg fikk en dårlig følelse og fikk time i uke 7+6 eller noe og da hadde jeg gått med MA i 3 uker nesten, hjertet hadde slått men stoppet igjen fortalte hun. Så jeg kommer nok til å ha hyppige timer
Jeg skal 28.4 og da er jeg 6+6 jeg vil ikke vente lenger, sist ventet vi til jeg fikk en dårlig følelse og fikk time i uke 7+6 eller noe og da hadde jeg gått med MA i 3 uker nesten, hjertet hadde slått men stoppet igjen fortalte hun. Så jeg kommer nok til å ha hyppige timer