Hvem kjører? Og hvorfor?

Vi bytter på, han vil nok helst kjøre, men jeg liker i utg.pkt bedre å kjøre enn å sitte på - så da må vi dele:)
 
Jeg kjører hvis vi skal kjøre i en by, det er ikke han noe glad i :hilarious: Ellers er det nok mest han som kjører, jeg synes det er litt kjedelig å kjøre :rolleyes:
 
Han kjører mest, fordi han hater å sitte på andre, og ikke ha kontroll! Jeg foretrekker å sitte på med andre, så vi er en perfekt match når det kommer til bilkjøring :D Jeg kjører en god del når ikke han er i bilen da, så føler ikke det går ut over mine ferdigheter at han kjører de gangene vi kjører sammen:)
 
Mannen kjører nesten alltid, men er det sent og/eller han er trøtt, kjører jeg. Han kan nemlig fint sovne ved rattet, når han er trøtt, er han trøtt.. Jeg liker å slippe å kjøre stort sett. Bekkenet har også plaget meg mye ved kjøring, så har hatt en god unnskyldning der ;-) Har også liksom alltid vært en "manneoppgave" siden jeg var liten hehe, alltid pappa som kjørte også. Men er vel ingen god grunn til det sånn egentlig!
 
Det er alltid han fordi jeg ikke har lappen :p
 
Han foretrekker å kjøre og jeg foretrekker å sitte på. Men jeg kjører en del uansett fordi han jobber borte hver uke og jeg er hjemme :)
 
Vi bytter på, men det blir som oftest han spesielt på kortere turer. Er rett og slett fordi han bruker bilen til jobb hver dag, så seteinnstillinger og sånn er som regel tilpasset han.
 
Back
Topp