Hvem kjører? Og hvorfor?

En tråd i 'Familieliv og samliv' startet av Augustinaen, 3 Mar 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Augustinaen Forumet er livet Vi som prøver :) Junilykke2018 Sommerfuglene

Rettet mot par av forskjellig kjønn. Er det mannen eller damen som kjører når dere begge er med i bilen? Er det alltid en fast, eller tilfeldig? Og hvorfor er det sånn?

2. Mama Bear Forumet er livet Maiblomstene 2016 Julibarna2014

Vi bytter på.

• Liker Liker x 1
  3. Cosacita Forumet er livet

Mannen kjører. Han liker å kjøre, jeg liker å sitte på :p

4. Shadow Juni12s aktive VIP ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Vi bytter på men skal vi kjøre langt kjører som oftest jeg, også hender det seg at mannen klager ved siden av noen ganger :p men jeg trives bak rattet og kjører en del iløpet av året

5. Musemor med tre søte små Ko-ko sa gjøken Marsmellows-15 VIP Aprilbarna`15

Som regel er det mannen.
    Har blitt til det siden når vi skal kjøre til jobb om morgenen skal jeg av først

6. Miss_30 Forumet er livet Septembergull'17

Samboer.

7. AnneS Forumet er livet VIP Desemberlykke2017

Som regel samboer. Jeg kjører endel i jobben, og så ble det bare slik i fht plass og bilstoler bak (den bak førersetet tar mindre plass). Kunne selvfølgelig byttet, men det har bare blitt slik :p

8. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Han kjører, fordi jeg ikke har førerkort ^^
    Men de jeg kjenner der begge to har førerkort så virker det som at det som oftest er mannen som kjører.

9. Lil-17 Forumet er livet Septemberbarna 2019 Oktoberlykke 2019 Desemberlykke2017 Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Bytter på det.

• Liker Liker x 1
  10. Kengu Forumet er livet VIP

Bytter på

• Liker Liker x 1
  11. Augustinaen Forumet er livet Vi som prøver :) Junilykke2018 Sommerfuglene

Syns også det virker slik. Vi har også fulgt med på møtende biler, om det er mannen eller damen som kjører, klart flertall på mannen..

12. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Er det noe med holdninger å gjøre, eller liker menn å kjøre mye mer enn kvinner?

13. Augustinaen Forumet er livet Vi som prøver :) Junilykke2018 Sommerfuglene

Avtaler dere før hver kjøretur da, hvem som sitter hvor? Også for en tur til butikken?

Her kjører mannen all småkjøring, og alltid først på langtur. Så tar jeg over hvis han evt blir sliten, eller så kjører han hele veien. Så vi har liksom «fast plass» :p

14. Lil-17 Forumet er livet Septemberbarna 2019 Oktoberlykke 2019 Desemberlykke2017 Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Neh, kler på oss i gangen og en av oss sier "du kjører?" ikke verre enn det :p

15. Augustinaen Forumet er livet Vi som prøver :) Junilykke2018 Sommerfuglene

Jeg vet faktisk ikke..
    Hos oss liker han det best av oss, og han er ikke så glad i «passasjer oppgavene» så da blir det til at han kjører :p

16. Augustinaen Forumet er livet Vi som prøver :) Junilykke2018 Sommerfuglene

Hehe enkelt og greit!

• Enig Enig x 1
  17. Trultemor1 Elsker forumet Assistert-jentene

Som oftest han som kjører :)

18. Aaavinter Gift med forumet Oktoberfruene 2018

Her er det mannen som kjører stort sett, men det er rett og slett fordi jeg ikke gidder å høre på komentarene hans:yuck: « nå må du gjøre slik» sier han kanskje, «jada jeg skulle akuratt til å gjøre det sier jeg da»

Han hadde lappen før vi møttes så i starten så var det bare han som kjørte og jeg tok lappen noen år ut i forholdet så han følte vell at han skulle «lære meg» og den uvanen klarer han bare ikke å gi slipp på samme hvor mye jeg klager på det:hilarious:

19. Klussedull Forumet er livet Maiblomstene 2016 Julibarna 2019 Junibarna 2019

Vi bytter på, men på langturer kjører han mest siden jeg blir trøøøtt i bilen. Også liker jeg godt å sitte på, han blir rastløs av det :)

20. My heart Guest

Som oftes han som kjører på langturer. Men småturer til butikken og ellers bytter vi på. På veldig lange turer bytter vi også på

Del denne siden