Hvem kjører? Og hvorfor?

Er vel mest mannen, fordi han har mest lyst. Jeg bryr meg ikke så mye med mindre vi skal kjøre langt, da bytter vi på det.
 
Han er en mye bedre sjafør, men jeg prøver kjøre når det er bare oss to i bilen, trenger «øver». Kjørt minimalt siste 5 årene. Og alltid han når vi kjører alle 3, fordi jeg sitter bak med henne
 
Han kjører mest på lange turer fordi han har mest kjøreerfaring
 
Hadde hver vår bil da vi ble sammen, så ble oftest til at bileier kjørte. Men siden det var jeg som hadde stasjonsvognen så kjørte vi jo mest med min, så han kjørte den endel også.

Nå er min byttet ut med en fellesbil, og der deler vi ganske likt. Varierer hvem som orker og har lyst. Med ny bil var det litt kamp om å få kjøre :D
 
Kort, ofte ham men ikke sånn at det er helt uvanlig at det er meg.

Langt. Da bytter vi på, men han kjører nok mest, jeg blir fortere trøtt.

De første årene kjørte bare jeg, han hadde ikke lappen, så da han tok den ble det til at han kjørte nesten alt, for mengdetrening. Den vanen hang i ganske lenge før jeg begynte å kjøre større andel av felles tur
 
Vi bytter på i det daglige. På bilferie er det som regel han.
 
Han kjører som oftest.
Han sitter mer behagelig i førersetet (stor mann).
Han liker godt å kjøre bil.
Jeg kjører bil minst 10timer i uka og er litt lei når vi skal bort ellers. Det er digg å få være passasjer også :p
Skal vi langt eller han er trøtt så bytter vi selvfølgelig på :)
 
Som oftest mannen. Har han drukket, kjører jeg :)
 
Han kjører mest. Jeg er ikke så glad i å kjøre bil, men gjør det når jeg må. Men akkurat nå har vi bare hans bil med manuell girkasse og jeg har kjørt automatisk siste 3 årene. Samt at jeg synes det går litt fort på de tyske veiene
 
Begge som kjører :) jeg hadde førerkort flere år før han fikk det så jeg har kjørt min dose. Så jeg må nå innrømme at jeg synes det er deilig å la han kjøre så jeg kan se ut vinduet eller sove ;)
 
Han jobber med å ta førerkort, så kan kjører for å få mest mulig erfaring
 
Jeg kjører fordi jeg blir bilsjuk. Han kjører hvis jeg har drikki :smug:
 
Her er det krangel om hvem som skal få kjøre. Så vi bytter på det:playful:
 
Bytter litt på det, men jeg liker best at han kjører :p
 
Kjæresten, fordi han var i bilulykke da han var i tenårene og derfor er en veldig nervøs og stresset passasjer. Han er roligere når han kjører selv.
 
Han kjører fordi han liker det best, og jeg liker best å sitte på. Så det har aldri vært noe å diskutere egentlig :)
 
Back
Topp