Jeg termin idag utålmodig! !!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, også 8 dager over.. Vet ikke når det evnt blir igangsetting :-/Har enda ikke født Er 8 dager over. Var på overtidskontroll i går, og fikk beskjed om at jeg var moden og at det ville skje når som helst nå! Er veldig spent på når det blir Er satt opp på time igjen på fredag og blir satt igang da om han ikke har kommet allerede! Dagene er så innmari langeeee, så håper det skjer noe snart Hehe!
Har du vært på overtidskontroll? Håper det skjer noe for oss begge nå straks Er kjedelig å gå å vente sånn!!Samme her, også 8 dager over.. Vet ikke når det evnt blir igangsetting :-/
Nei, jeg har ikke det. Sjekker de modning "automatisk" da? Bra å vite at du er moden da, så drøyer kanskje ikke det så lenge hvis du blir satt i gang? Satser på at fødselen er like rundt hjørnet!Har du vært på overtidskontroll? Håper det skjer noe for oss begge nå straks Er kjedelig å gå å vente sånn!!
De sjekket alt på kontrollen. Tok ctg, ultralyd også sjekket hun om det var modning/åpning Vet ikke om hva som er vanlig eller ikke jeg, dessverre Er førstegangs, så alt er nytt, HeheNei, jeg har ikke det. Sjekker de modning "automatisk" da? Bra å vite at du er moden da, så drøyer kanskje ikke det så lenge hvis du blir satt i gang? Satser på at fødselen er like rundt hjørnet!
Samme her, også 8 dager over.. Vet ikke når det evnt blir igangsetting :-/
Ja det kan gå litt tid med å bli satt igang.. jeg får ballongkateter i morgen..
Og tabletter hvis ballongen ikke gjør jobben på 36t..
Vi får testet tålmodigheten vår..
Fikk tildelt time da jeg var på svangerskapskontroll sist uke, men timen er ikke før i slutten av denne uka..er du 8dager over og ikke vært på overtidskontroll?
her fikk jeg beskjed om å ringe sykehuset å bestille time om jeg går 5dager til - altså da blir det trivselskontroll på dag nr6..
Fikk tildelt time da jeg var på svangerskapskontroll sist uke, men timen er ikke før i slutten av denne uka..
Kontroll i morgen, 10 dager over, så vi får vel bare se hva som skjer... :-/ååhh.. får håpe noe skjer før kontroll eller at de finner ut at du er supermoden da! blir du mange dager på overtid ved kontrollen da? er vel max 12 dager man skal gå..?
Dag 10 over termin i dag. Var på sykehuset i dag for å bli satt igang! Er nå hjemme igjen med ballong/kateter. Håper det snart skjer noe For er sliten og lei, men prøver å holde humøret oppe å tenke at vi snart får treffe prinsen
Dag 10 over termin i dag. Var på sykehuset i dag for å bli satt igang! Er nå hjemme igjen med ballong/kateter. Håper det snart skjer noe For er sliten og lei, men prøver å holde humøret oppe å tenke at vi snart får treffe prinsen
Kontroll i morgen, 10 dager over, så vi får vel bare se hva som skjer... :-/
Hehe! Ja, var i ettermiddag. Blir ikke noe igangsetting før mandag.. Håper i det lengste det skal komme i gang av seg selv, om så ikke før natt til mandag eller mandag morgen. Men har lite lyst til å bli satt i gang altså..har du vært på kontroll?
frk.nysgjerrig her serru.. hvordan gikk det isåfall ?
Hehe! Ja, var i ettermiddag. Blir ikke noe igangsetting før mandag.. Håper i det lengste det skal komme i gang av seg selv, om så ikke før natt til mandag eller mandag morgen. Men har lite lyst til å bli satt i gang altså..
Det sjekket de ikke.. Fikk beskjed om at det ikke var vits i, siden man kan være moden lenge før fødselen, og at modningen også kan skje ganske raskt..skjønner den veldig godt altså!
var du noe moden da?