Hvem har ikke født ennå?

Har kynnere men har hatt det i mange uker så er ikke noe nytt det.. Men har mer nedpress enn tidligere. Klarer ikke å gå langt før jeg rett og slett må stoppe pågrunn av nedpress. Gjør så vondt! Har time straks så vi får se ka de finner ut av :)
- i natt har babyen vært så aktiv at jeg nesten ikke har sovet noe, mer enn normalt:)
Spennende!
Høres også kjent ut.
Lykke til =)

Jeg har heller ikke født enda. Går bare her å venter...
Har jo gått en stund med kort livmorhals og er veldig moden.
Så har jeg gått en stund med noen cm åpning. På mandag ble jeg strippet,og hadde en del rier etter det. Så stoppet det opp. Men har hatt litt masrier hver dag etter jeg ble tøyd.
I går kom det mer av slimproppen. I mårrest kom det enda mer av slimproppen med blod i lamme.
Ting skjer gradvis her...så nå er det vel like før :)

Jeg har heller ikke født enda. Går bare her å venter...
Har jo gått en stund med kort livmorhals og er veldig moden.
Så har jeg gått en stund med noen cm åpning. På mandag ble jeg strippet,og hadde en del rier etter det. Så stoppet det opp. Men har hatt litt masrier hver dag etter jeg ble tøyd.
I går kom det mer av slimproppen. I mårrest kom det enda mer av slimproppen med blod i lamme.
Ting skjer gradvis her...så nå er det vel like før :)

Håper det skjer snart. :)

Det må være lov å ikke være liiike entusiastisk på spørsmål om det ikke "skjer noe snart" "nei nå er det på tide at han kommer" "er det ingenting som har begynt altså?" Når vi er 6 dager over termin? Familie og venner ringer hver dag. . (De vet jo at vi gir beskjed så fort det er noe på gang..)
Alt er jo så godt ment..men jeg kunne reist bort en uke jeg nå. . Uten mobil. .
=)

Det må være lov å ikke være liiike entusiastisk på spørsmål om det ikke "skjer noe snart" "nei nå er det på tide at han kommer" "er det ingenting som har begynt altså?" Når vi er 6 dager over termin? Familie og venner ringer hver dag. . (De vet jo at vi gir beskjed så fort det er noe på gang..)
Alt er jo så godt ment..men jeg kunne reist bort en uke jeg nå. . Uten mobil. .
=)
Ja, det må være lov! Jeg klarer ikke å tenke at det er godt ment en gang, jeg, men det er jo selvfølgelig det ;-)
Jeg blir stresset av sånne spørsmål, og det gjør at jeg blir mer utålmodig enn jeg egentlig er. Og det er jo ikke helt nødvendig :-)

Kjenner jeg begynner å bli sliten av daglige spm om baby har kommet jeg og.
Spesielt fra familien. De hadde jo fått beskjed :p Når jeg ringer mamma, så er det første hun spør om om vi er på vei til sykehuset.

Bestevennina mi sendte mld for to dager siden og lurte på om det hadde kommet baby. Da svarte jeg; Ja, han kom for to uker siden, jeg har bare ikke giddi å sagt ifra til deg. (hun kan jeg skrive sånn til altså, ellers hadde jeg ikke gjort det, for jeg skjønner jo at hun bare bryr seg)

har ei uke igjen, å mamma ringte nå "ååh farsken, ingen baby enda altså?" med en gang jeg tok tlf (svarte nok litt for fort) selv om jeg har sagt ju får meldig når jeg blir sendt me sykebilen..søstra mi spør også omtrent daglig å igår startet svigermor.. jeg har 5dager igjen til termin.. bli jo utålmodig selv av mindre :/

Aaaahhh... Skulle hatt planlagt KS i dag, og er utsatt til tirsdag. Klikker [emoji30][emoji30][emoji30]

Skikkelig lei spørsmål jeg også!! "Du merker ikke noe da?" JO, men gidder ikke å fortelle om mine vondter til Gud og hvermann..!
På onsdag startet det med småvonde kynnere på morgenen med 20 min mellomrom. Varte til ca kl 17,da gikk det ned til 15 min imellom, og kl 19 til 10 min imellom. Ca kl 21 var det 3-5 min imellom og tatt seg opp i intensitet (men kun foran og nedentil smertene satt). Dro en tur inn på føden, og fikk vite at jeg er moden og hadde nesten 2cm åpning. Ble sendt hjem med smertestillende i håp om å få noe søvn, men jordmora sa at hun nesten regna med å se oss igjen.
Her ligger jeg hjemme, og ikke akkurat store forandringer. Takene har satt seg mer rundt i bekkenet, over rumpeballene og nedover lårene og er veldig vonde. Kan dette være ordentlige rier? Alle snakker om at det skal sitte så i ryggen..

Skikkelig lei spørsmål jeg også!! "Du merker ikke noe da?" JO, men gidder ikke å fortelle om mine vondter til Gud og hvermann..!
På onsdag startet det med småvonde kynnere på morgenen med 20 min mellomrom. Varte til ca kl 17,da gikk det ned til 15 min imellom, og kl 19 til 10 min imellom. Ca kl 21 var det 3-5 min imellom og tatt seg opp i intensitet (men kun foran og nedentil smertene satt). Dro en tur inn på føden, og fikk vite at jeg er moden og hadde nesten 2cm åpning. Ble sendt hjem med smertestillende i håp om å få noe søvn, men jordmora sa at hun nesten regna med å se oss igjen.
Her ligger jeg hjemme, og ikke akkurat store forandringer. Takene har satt seg mer rundt i bekkenet, over rumpeballene og nedover lårene og er veldig vonde. Kan dette være ordentlige rier? Alle snakker om at det skal sitte så i ryggen..

tror ikke det trenger å sitte i ryggen til alle.. men altså! du kan da ikke få du også nå :o det vet jeg ikke om jeg tillater altså :(
du får ta tiden også gi en oppdatering senere idag - for det synes jeg nesten er obligatorisk (a)

Haha ja den er så fin "merker du ikke NOE?!" -jo jeg våkner av kynnere ca hver 1,5 t og er tørst, må tisse og iblant får jeg noe som kjennes ut som et hageredskap som drar til nederst I magen. . Skal vi se..jo tredje gangen jeg våknet i natt var jeg kvalm også. Og sliten når jeg våknet kl 9. . Kjennes ut som jeg har hatt en tøff treningsøkt. .men jeg har jo for det meste sovet"

Da får jeg til svar: Ååååh ja men det er jo kroppen som modnes! Så flott. Da kommer han snart da. Fint! Passer på Fredag - for da har vedkommende bursdag ...

Hjelpes. Det har jo vært sånn en uke allerede. .. Sånn - godt å få ut litt frustrasjon =)

Ønsker deg masse lykke til Henriiis.
Hvor skal du føde?

(Ikke fått riene i ryggen. . Men det stikker gjerne både oppover og nedover når noen drar skikkelig til.. )

tror ikke det trenger å sitte i ryggen til alle.. men altså! du kan da ikke få du også nå :o det vet jeg ikke om jeg tillater altså :(
du får ta tiden også gi en oppdatering senere idag - for det synes jeg nesten er obligatorisk (a)
Haha, nei vil ikke etterlate deg i stikken:p Jeg skal holde dere oppdaterte:) Det er sikkert ingenting som vanlig...

Haha ja den er så fin "merker du ikke NOE?!" -jo jeg våkner av kynnere ca hver 1,5 t og er tørst, må tisse og iblant får jeg noe som kjennes ut som et hageredskap som drar til nederst I magen. . Skal vi se..jo tredje gangen jeg våknet i natt var jeg kvalm også. Og sliten når jeg våknet kl 9. . Kjennes ut som jeg har hatt en tøff treningsøkt. .men jeg har jo for det meste sovet"

Da får jeg til svar: Ååååh ja men det er jo kroppen som modnes! Så flott. Da kommer han snart da. Fint! Passer på Fredag - for da har vedkommende bursdag ...

Hjelpes. Det har jo vært sånn en uke allerede. .. Sånn - godt å få ut litt frustrasjon =)

Ønsker deg masse lykke til Henriiis.
Hvor skal du føde?

(Ikke fått riene i ryggen. . Men det stikker gjerne både oppover og nedover når noen drar skikkelig til.. )
Hahaha, nå lo jeg godt!! Det er akkurat sånn det er:p Svigermor valgte å dra på tur i går og kommer ikke tilbake før på søndag. Hun bare; "merker du noe? For du må ikke våge å føde før jeg kommer hjem igjen!" Jeg måtte telle veldig kjapt til ti før jeg lett svarte at jeg håper den ungen kan komme ut så fort som mulig, og at hu har valgt et dårlig tidspunkt å dra bort på! Alltid godt å få ut frustrasjon:)

Tusen takk :) Hadde vært deilig om noe hadde skjedd snart. Er lei denne vonde modningsprosessen.. Skal føde i Tønsberg. Hva med deg?:)

Hahaha, nå lo jeg godt!! Det er akkurat sånn det er:p Svigermor valgte å dra på tur i går og kommer ikke tilbake før på søndag. Hun bare; "merker du noe? For du må ikke våge å føde før jeg kommer hjem igjen!" Jeg måtte telle veldig kjapt til ti før jeg lett svarte at jeg håper den ungen kan komme ut så fort som mulig, og at hu har valgt et dårlig tidspunkt å dra bort på! Alltid godt å få ut frustrasjon:)

Tusen takk :) Hadde vært deilig om noe hadde skjedd snart. Er lei denne vonde modningsprosessen.. Skal føde i Tønsberg. Hva med deg?:)
Hahaha! Ja svigermor her Sender sms når hun skal på trening. .så hvis det ER er det bare å ringe svigerfar fra kl da-ta. De ønsker å kjøre til sykehuset når samboer er på jobb..og håper såklart det skjer noe mens han er borte. (Han bruker 40 min hjem, så skulle riene sette igang..kommer han hjem å henter meg..)
Men den beste var i går:
"Siden du ikke svarte ringte jeg samboeren din, og han sto midt oppi noe på Jobb.. det var godt du ringte tilbake, jeg trodde kanskje du lå på badegulvet å fødet - alene! det KUNNE jo hende!"

Skal føde på Ahus. .

Tenk så deilig å føde nå i dag eller på lørdag da=) så kommer svigermoren din på besøk først søndag eller mandag =)

Ha en strålende dag!

Jeg kjente det aldri i ryggen. Kun der jeg i hodet mitt mener på eggstokkene sitter liksom. Under magen. Bare mensensmerter, så ble paff når jeg ble lagt inn egentlig.

Her er det også mas fra alle kanter at jeg kjenner jeg får lyst til å bare slå av tlf å legge meg til å sove helt til det skjer noe.
Alle jordmødrene har sagt til meg at jeg blir nok ikke å gå til termin nei...Men det nærmer seg faktisk termin nå så jeg kjenner at jeg blir en smule forbanna når de sier sånn. De vet jo ikke når barne er klar for å komme ut. Det er jo som å tippe på lotto jo...
jaja.... her er det bare å smøre seg med tolmodighet. Hun kommer når hun er klar! Meeeen djiiiiiiiiiiiisess....jeg er temmelig lei nå,da jeg har så mye plager.

Her er det også mas fra alle kanter at jeg kjenner jeg får lyst til å bare slå av tlf å legge meg til å sove helt til det skjer noe.
Alle jordmødrene har sagt til meg at jeg blir nok ikke å gå til termin nei...Men det nærmer seg faktisk termin nå så jeg kjenner at jeg blir en smule forbanna når de sier sånn. De vet jo ikke når barne er klar for å komme ut. Det er jo som å tippe på lotto jo...
jaja.... her er det bare å smøre seg med tolmodighet. Hun kommer når hun er klar! Meeeen djiiiiiiiiiiiisess....jeg er temmelig lei nå,da jeg har så mye plager.

Jeg er 3 dager på overtid nå, og har telefonen på lydløs hele tiden, for jeg orker bare ikke mas!

Og jeg vet akkurat hva du mener når det gjelder jordmødre som skal uttale seg. Min har sagt i flere uker at det kan sje når som helst, pga plager og at han ligger ekstremt langt nede. Ved hver kontroll sier hun at jeg sikkert ikke kommer til neste osv. Men her ligger jeg altså, 3 dager på overtid, TAKK FOR DET!

Back
Topp