Hvem har ikke født ennå?

Da kan det jo skje noe når som helst! :-)
Har du fått time til overtidskontroll?
Ja det er spennende! Har hatt noen netter med mer og sterkere kynnere.

spiste 1 ananas 17.4..men kanskje jeg skal gjenta nå ? Hehe ikke det at det kanskje hjelper men..

Har fått time til overtidskontroll 27.4.
Hvis alt er bra med baby og meg er det dumt å sette igang for tidlig også. .var hos jordmor i går. Alt er fint sålangt :)

Da "leder" vel jeg overtiden her...15.april var termin. :arghh::meh: Men heldigvis er det rier på gang her nå, såkalt lav latensfase e.l. Varierer mellom 25-10 min mellomrom, de varer ca 50 sek hver. Så håper han kommer i dag eller i morgen.

Jeg er så gravid som jeg aldri har vært. Termin på lørdag (25. April) har masse kynnere og hatt murringer av og på siden fredag, men det føles egentlig som om han skal bli der inne for evig og alltid! Eller kanskje han kommer ut som konfirmant!

Da "leder" vel jeg overtiden her...15.april var termin. :arghh::meh: Men heldigvis er det rier på gang her nå, såkalt lav latensfase e.l. Varierer mellom 25-10 min mellomrom, de varer ca 50 sek hver. Så håper han kommer i dag eller i morgen.

Krysse fingrene for dere!
Her er det nyinnkjøpte puter til verandaen. . Nyter sol. .og lurer meg selv til å tro at jeg overhodet ikke er utålmodig ;D

Jeg hadde termin 11 april, still no baby :shifty:
Så jeg ble satt igang i dag med ballongkateter. Reine kom som perler på en snor etter en halvtimes tid og pågikk i ca to/tre timer.. Så dabbet de av og jeg er hjemme igjen i påvente av at det skal dra sg opp eller ballongen etter ut.
Skal uansett inn igjen i morgen, og da skal den ha kommet ut og da kan de kanskje ta vannet mitt. Jeg håper det.. Begynner å bli mektig lei!

Jeg ble forespeilet at baby skulle komme før også :meh:
Så her smører vi oss med tålmodighet! Hehe...

Så jeg ble satt igang i dag med ballongkateter. Reine kom som perler på en snor etter en halvtimes tid og pågikk i ca to/tre timer.. Så dabbet de av og jeg er hjemme igjen i påvente av at det skal dra sg opp eller ballongen etter ut.
Skal uansett inn igjen i morgen, og da skal den ha kommet ut og da kan de kanskje ta vannet mitt. Jeg håper det.. Begynner å bli mektig lei!

Ønsker deg masse lykke til!

Hvordan går det? :)

Hvordan går det? :)

Ligger fortsatt på sykehuset uten baby på dag nr 11 over.. Er litt lei nå kan man si :shifty::hilarious:
Ble satt igang med ballongkateter i går, den er nå ute og da hadde jeg 2cm åpning. Så fikk jeg en modningspille, kjente ingenting og var ikke fullt 3 cm engang når de sjekket sist, så jeg fikk noe nytt som var en slags "plate" med modnings middel (?) som var i fire timer (skal egentlig sitte lenger) men er koblet til ctg og har kraftige tak og en urolig baby inni her så de tok den ut og nå venter jeg på videre plan og beskjed på hva de gjør videre. Med den "platen" føder visstnok alle før det har gått 24 timer.. Så vi krysser fingrene for at noe er på gang nå :rolleyes:

Ligger fortsatt på sykehuset uten baby på dag nr 11 over.. Er litt lei nå kan man si :shifty::hilarious:
Ble satt igang med ballongkateter i går, den er nå ute og da hadde jeg 2cm åpning. Så fikk jeg en modningspille, kjente ingenting og var ikke fullt 3 cm engang når de sjekket sist, så jeg fikk noe nytt som var en slags "plate" med modnings middel (?) som var i fire timer (skal egentlig sitte lenger) men er koblet til ctg og har kraftige tak og en urolig baby inni her så de tok den ut og nå venter jeg på videre plan og beskjed på hva de gjør videre. Med den "platen" føder visstnok alle før det har gått 24 timer.. Så vi krysser fingrene for at noe er på gang nå :rolleyes:

Spennende. :) Ja, krysser fingrene for at det går raskere nå. :)

håper det går fortere for deg nå! er jo lenge å gå over..
Lykke til videre :)

Hadde termin 14 april og ingen baby ennå, overtidskontroll imorgen tidlig. Veldig spent på hva som skjer da..

Har kynnere men har hatt det i mange uker så er ikke noe nytt det.. Men har mer nedpress enn tidligere. Klarer ikke å gå langt før jeg rett og slett må stoppe pågrunn av nedpress. Gjør så vondt! Har time straks så vi får se ka de finner ut av :)
- i natt har babyen vært så aktiv at jeg nesten ikke har sovet noe, mer enn normalt:)
Har du kynnere?
Mye som skjer av bevegelse i magen?
Jeg hadde termin 18. Kjent mye nedpress i kveld. .

Back
Topp