Hvem har ikke født ennå?

Hahaha! Ja svigermor her Sender sms når hun skal på trening. .så hvis det ER er det bare å ringe svigerfar fra kl da-ta. De ønsker å kjøre til sykehuset når samboer er på jobb..og håper såklart det skjer noe mens han er borte. (Han bruker 40 min hjem, så skulle riene sette igang..kommer han hjem å henter meg..)
Men den beste var i går:
"Siden du ikke svarte ringte jeg samboeren din, og han sto midt oppi noe på Jobb.. det var godt du ringte tilbake, jeg trodde kanskje du lå på badegulvet å fødet - alene! det KUNNE jo hende!"

Skal føde på Ahus. .

Tenk så deilig å føde nå i dag eller på lørdag da=) så kommer svigermoren din på besøk først søndag eller mandag =)

Haha, ja for det hadde det jo vært kjempe stor sannsynlighet for at det hadde skjedd ja:p rare de svigermødrene! Min er egentlig veldig skjønn, men innimellom kommer hu med kommentarer som gjør at jeg vil rive av meg håret:p

Ha en strålende dag!
Jeg kjente det aldri i ryggen. Kun der jeg i hodet mitt mener på eggstokkene sitter liksom. Under magen. Bare mensensmerter, så ble paff når jeg ble lagt inn egentlig.
Jeg håper dette er noe mer enn bare modning, ellers kan jeg ikke skjønne hvordan jeg skal overleve dette! Gjør jo utrolig vondt!!:/

Jeg er 3 dager på overtid nå, og har telefonen på lydløs hele tiden, for jeg orker bare ikke mas!

Og jeg vet akkurat hva du mener når det gjelder jordmødre som skal uttale seg. Min har sagt i flere uker at det kan sje når som helst, pga plager og at han ligger ekstremt langt nede. Ved hver kontroll sier hun at jeg sikkert ikke kommer til neste osv. Men her ligger jeg altså, 3 dager på overtid, TAKK FOR DET!

Ja hode er helt ned til meg også...å de har tatt på det flere ganger. Ble strippa tidligere i uka...akupunktur...prøvd masse kjærringråd.. Har gått tur,hatt sex og alt d der...men nei... Men Rier,kynnere,nedpress og vondt...ja... Å hun driver med terror til tider...blir gaaaaal snart...
Jeg fødte første tre uker for tidlig å nr to kom 5-6 dager før termin (styrtfødsel) Så det er derfor jordmødrene sier jeg kommer til å få før termin å det kommer til å gå fort......
Så er det så kjedlig å bare sitte her da, får jo ikke til å gjøre så mye akkurat.

Litt frustrert bare...:P

Jeg har enda ikke født og er 6 dager på overtid.. så nå må jeg bestille time til overtidskontroll i morgen.. skulle jo nesten tro at fødselen snart startet når jeg allerede har 1-2cm åpning og nesten helt moden, men neida jeg er fortsatt like gravid!

Jeg har fortsatt 4 dager til termin, så er ikke utålmodig enda. Men han kan godt komme på termin :)

Dag 5 over termin nå!!! Dagene går så innmari sakte :P Føler at man liksom ikke får gjort så mye.. Har time på sykehuset til overtidskontroll på tirsdag, men krysser fingrene for at det skjer noe før det :D

Dag 5 over termin nå!!! Dagene går så innmari sakte :P Føler at man liksom ikke får gjort så mye.. Har time på sykehuset til overtidskontroll på tirsdag, men krysser fingrene for at det skjer noe før det :D
Kjenner følelsen! Like "skuffet " hver morgen ;D hadde termin 18.. Grr. ..hehe. kontroll i morgen.. Lykke til på tirsdag!!

Jeg har enda ikke født og er 6 dager på overtid.. så nå må jeg bestille time til overtidskontroll i morgen.. skulle jo nesten tro at fødselen snart startet når jeg allerede har 1-2cm åpning og nesten helt moden, men neida jeg er fortsatt like gravid!

Masse lykke til!

Ja ikke sant :P Tenker liksom når man legger seg at, i natt skjer det! Men Neida :P Hehe! Masse lykke til i morgen :)
Har de siste to dagene spist 1 fersk ananas. . Hatt det litt ekstra koselig med kjæresten..og gått 1t tur i dag.. ja.. han er ihvertfall klar når han først velger å komme! :)

Dag 13 på overtid om 15 min:wideyed:

Wow!
La meg spørre- hvordan er nattesøvnen din?
Her er min kveld sålangt. .
#tung pust
#sprengt mage
#romstrerende baby fra 23-01(stort sett hver natt)
#brenner i halsen
#nedpress
#føles som jeg må på toalettet. Men det kommer ingenting
#våken - tenker på fødsel og overtidskontroll om 8t

... ;)

Wow!
La meg spørre- hvordan er nattesøvnen din?
Her er min kveld sålangt. .
#tung pust
#sprengt mage
#romstrerende baby fra 23-01(stort sett hver natt)
#brenner i halsen
#nedpress
#føles som jeg må på toalettet. Men det kommer ingenting
#våken - tenker på fødsel og overtidskontroll om 8t

... ;)

Hehe, jo den hørtes ganske lik ut som din! Det som har vært mest irriterende den siste tiden om natten er halsbrann, men nå tar jeg meg to tabletter gaviscon og det hjelper som bare det! :D Men er ikke mange timer søvn jeg har hatt de siste nettene. Vært på to overtidskontroller, i går viste det seg at vannet mitt hadde gått, idag skal jeg tilbake for modningstabletter. Fikk høre av legen i går at det kunne ta noen dager til..
Du får ha masse lykke til idag :-)

Hehe, jo den hørtes ganske lik ut som din! Det som har vært mest irriterende den siste tiden om natten er halsbrann, men nå tar jeg meg to tabletter gaviscon og det hjelper som bare det! :D Men er ikke mange timer søvn jeg har hatt de siste nettene. Vært på to overtidskontroller, i går viste det seg at vannet mitt hadde gått, idag skal jeg tilbake for modningstabletter. Fikk høre av legen i går at det kunne ta noen dager til..
Har også plutselig begynt med halsbrann igjen :/ har vannet ditt gått uten at du har merket det?

Har også plutselig begynt med halsbrann igjen :/ har vannet ditt gått uten at du har merket det?
Jeg sa på første overtidskontroll at jeg trodde det var gått, men det sa de at det ikke var etter de hadde tatt ul, det samme skjedde igjen igår men da tok de en ph test i tillegg for å være helt sikker, og da viste set jo seg at det var gått.. De hadde tenkt å sette i ballong, men det var ikke nødvendig da. Går rundt å lekker hele tiden og det har eg gjort en stund no, men er usikker når det startet:)

Jeg sa på første overtidskontroll at jeg trodde det var gått, men det sa de at det ikke var etter de hadde tatt ul, det samme skjedde igjen igår men da tok de en ph test i tillegg for å være helt sikker, og da viste set jo seg at det var gått.. De hadde tenkt å sette i ballong, men det var ikke nødvendig da. Går rundt å lekker hele tiden og det har eg gjort en stund no, men er usikker når det startet:)
Ok :) så du merket det selv altså :D hvor mye lekker du av gangen da?

Ja det kan gå litt tid med å bli satt igang.. jeg får ballongkateter i morgen..
Og tabletter hvis ballongen ikke gjør jobben på 36t..

Vi får testet tålmodigheten vår.. :)

Har enda ikke født :P Er 8 dager over. Var på overtidskontroll i går, og fikk beskjed om at jeg var moden og at det ville skje når som helst nå! Er veldig spent på når det blir:D Er satt opp på time igjen på fredag og blir satt igang da om han ikke har kommet allerede! Dagene er så innmari langeeee, så håper det skjer noe snart :) Hehe!

Back
Topp