Jeg vil nominere Kengu og RonjaR fordi de stortsett alltid får meg i godt humør. De er noen fantastiske damer som sprer glede❤

Tusen takk for fine ord, det gjorde dagen min mange hakk bedre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vil nominere Kengu og RonjaR fordi de stortsett alltid får meg i godt humør. De er noen fantastiske damer som sprer glede❤

Vi savner en liten oppdatering fra degÅh, tusen takk! ♥
Jeg savner tilgangen til skjult, den er borte :OVi savner en liten oppdatering fra deg![]()
Liker ikke...Jeg savner tilgangen til skjult, den er borte :O
Å tusen takkLite spørsmål, det er noen fantastiske jenter jeg vil nominere, men de er allerede nominert.
Vil det gi dem mer stemmer?
Jeg vil nominere RonjaR, Sara, Hope91, Synnøve, Kengu rett og slett for de er noen fantastiske jenter som alltid er der for deg uansett
Og det er helt sikkert mange jeg har glemt
Ååååh, så koselige ordJeg vil nominere BMC, fordi hun bidrar masse med en positiv tone og gjør en kjempejobb på termingruppa for juni 2016!
SignererJeg vil også nominere Sara som prøver å sparke liv i halvdøde terminforum. Hun blir nok litt misforstått i perioder grunnet et presist språk og lite bruk av emoticons, så hun må nok dessverre forsvare seg helt unødvendig i veldig mange tråder. Men hun fortsetter å svare og delta, og det syns jeg er veldig braEn viktig bruker på Babyverden!
Jeg vil nominere Spirelitens fordi hun er veldig aktiv og engasjert på forumet. Hun skaper god stemning og er flink til å lage liv på terminforumet.
Jeg vil nominere Spirelitens ♥ Hun er full av kunnskap og engasjement!
Jeg vil også nominere Gledeståre, fordi hun fortjener det. Skriver alltid lange og støttende innlegg på termingruppen og er bare søt og god ♥
Signerer
Så hyggelig sagt!Jeg vil også nominere Sara som prøver å sparke liv i halvdøde terminforum. Hun blir nok litt misforstått i perioder grunnet et presist språk og lite bruk av emoticons, så hun må nok dessverre forsvare seg helt unødvendig i veldig mange tråder. Men hun fortsetter å svare og delta, og det syns jeg er veldig braEn viktig bruker på Babyverden!