Hvem fortjener å vinne en Storksak i april??

Jeg vil nominere Mamsemoms! Siden hun holder styr på terminforumet vårt, alltid er blid og fornuftig, og sprer glede og latter i alle tråder hun besøker!
I tillegg har hun bursdag i april! :D

Jeg som aldri kommenterer i slike tråder som dette kjenner at jeg må inn å nominere orakelet Lykkeliten_86. Både fordi hun fortjener det på så uendelig mange måter og at hun ENDELIG skal bli mamma snart. Men mest fordi hun er utrolig dyktig på å komme med god, korrekt informasjon og hun er heller ikke redd for å korrigere feilinfo/misforståelser og begrunner det alltid grundig med oppdatert forskning. Hun har rettet opp i mang en "Google og forum" misforståelser her inne noe som jeg synes er urolig viktig på et forum som dette! :)

:)

Jeg vil nominere Mayamoren fordi er det noen som trenger en oppmuntring så er det henne :)

Lite spørsmål, det er noen fantastiske jenter jeg vil nominere, men de er allerede nominert.
Vil det gi dem mer stemmer?

Jeg vil nominere RonjaR, Sara, Hope91, Synnøve, Kengu rett og slett for de er noen fantastiske jenter som alltid er der for deg uansett
Og det er helt sikkert mange jeg har glemt

Lite spørsmål, det er noen fantastiske jenter jeg vil nominere, men de er allerede nominert.
Vil det gi dem mer stemmer?

Jeg vil nominere RonjaR, Sara, Hope91, Synnøve, Kengu rett og slett for de er noen fantastiske jenter som alltid er der for deg uansett
Og det er helt sikkert mange jeg har glemt
Å tusen takk :D hyggelig å bli nominert av deg, og sender alle ordene tilbake til deg ;)

Jeg nominerer desemberbaby15. Fordi hun alltid svarer på en empatisk og hyggelig måte, og gir gode råd og tanker til de som trenger det. Også syns jeg hun fortjener et lite ekstra lysglimt i hverdagen sin. :)

Jeg vil også nominere Sara som prøver å sparke liv i halvdøde terminforum. Hun blir nok litt misforstått i perioder grunnet et presist språk og lite bruk av emoticons, så hun må nok dessverre forsvare seg helt unødvendig i veldig mange tråder. Men hun fortsetter å svare og delta, og det syns jeg er veldig bra :) En viktig bruker på Babyverden!

Jeg vil også nominere Sara som prøver å sparke liv i halvdøde terminforum. Hun blir nok litt misforstått i perioder grunnet et presist språk og lite bruk av emoticons, så hun må nok dessverre forsvare seg helt unødvendig i veldig mange tråder. Men hun fortsetter å svare og delta, og det syns jeg er veldig bra :) En viktig bruker på Babyverden!
Signerer

Jeg vil nominere Spirelitens fordi hun er veldig aktiv og engasjert på forumet. Hun skaper god stemning og er flink til å lage liv på terminforumet.
Jeg vil nominere Spirelitens ♥ Hun er full av kunnskap og engasjement!

Jeg vil også nominere Gledeståre, fordi hun fortjener det. Skriver alltid lange og støttende innlegg på termingruppen og er bare søt og god ♥

Så hyggelig :D så ikke dette før nå :D

Så hyggelig sagt!

Back
Topp