Både ja og nei.Skulle du ønske mannen var med første gang?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Det var helt greit på mange måter, men siden jeg syntes jeg fikk litt dårlige forklaringer hadde han vært god å ha
fra app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Både ja og nei.Skulle du ønske mannen var med første gang?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Uff trist med MA og ingeksjon. Håper alt er bra. Lykke tilHei. Jente 31 her. Har prøvd på nr. 2 i snart 1.5 år nå etter en MA feb 2013. Har startet utredning denne syklus, så driver å tar blodprøver nå. Veldig spent på GU ettervert. De 2 forrige gangen jeg har blitt gravid har det klaffet på 1. forsøk. Etter MAen ble det igjen noe rester som førte til infeksjon. Min lege har nå pga det mistanke om at jeg har tette eggledere. Spent på hva gyn sier...
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Så trist å høre. Hvordan gikk det hos Gyn?.Hei. Bare kopierer inn det jeg skrev igår jeg
Vet ikke helt om jeg hører til her inne. Men jeg kan fortelle litt om vår historie.
I august 2010 ble vi foreldre for første gang til en fantastisk liten gutt. Ble gravid relativt fort og hadde ett normalt svangerskap.
I desember 2012 ble vi gravide på nytt, dette også etter ett par pp. Denne gangen skulle det bli ei lita jente og lykken var komplett. Helt til jeg en dag i juli i fjor ikke kjente liv, var 31 uker på vei. Var på sykehuset på sjekk, men ble sendt hjem igjen da de mente alt var normalt. Reiste inn igjen dagen etter pga jeg fremdeles følte noe ikke stemte. Det endte i ett haste keisersnitt, og jenta kom lydløs til verden. De prøvde alt de kunne for å gjenopplive ho. Men det var for sent. Vi ble fortalt at vi hadde hatt noe som heter føto maternell blødning. Der hun mistet alt blodet sitt over i meg og det kunne ikke blitt oppdaget.
Det var en helt forferdelig tid etterpå og også nå. Men vi bestemte oss fort for å prøve igjen. Ble gravid igjen i beg av januar i år, men det endte med en MA hvor jeg måtte gjennom både medisinsk behandling og utskrapning. I slutten av mars ble vi gravide på nytt, kom til uke 5 så ble det konstatert en SA. Og i skrivende stund er jeg igjennom enda en SA...
Føler vi har prøvd i evigheter, å selv om vi kan bli gravide på egenhånd så klarer tydeligvis ikke kroppen min å holde på spiren... vet ikke om jeg er "kvalifisert" til å være her men føler prøvingen har vært lang og tøff...
Nå blir det å kontakte gyn i morgen for å høre om hva vi kan gjøre fremover. Da vi nå ihvertfall har krav på en utredning. Så håper jeg kan være litt her hos dere og eventuelt spørre om råd og tips for tiden fremover..
♡ ønsker en liten ♡
♡ ønsker en liten ♡
Så trist å høre. Hvordan gikk det hos Gyn?.
Sender deg en klem
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2
Å ja. Så det nåDet har hun allerede svart deg på i tråden sin rett under her; http://forum.babyverden.no/index.php?threads/1708803/
*Taster på app på mobilen*