Hva vil dere savne?

Vin kvelder er jo ikke bare vinen som skaper da;) ikke for meg iallefall, det er vel så mye selskapet:) å ikke drikke alkohol kommer ikke til å bli noe stort offer for min del iallefall:D
 
Jepp, bustet ;) plutselig så ble samtale emne om barn tatt opp og jeg ble nevnt som en av de som sannsynligvis kom til å få barn snart... Og da jeg dro hjem så fikk jeg visket gratulasjoner på hade bra klemmen...
Hehe, jaja ;) Jeg tenker at det er ikke det værste at folk får vite det før en kanskje hadde planlagt :)
 
dette er kanskje ikke så snillt.... men nå skal jeg og min kjære ha reker,på loff ;) mmm det er så snadder godt! og rekene nå er så gode :)

Såg på nettet at det faktisk er nå rekene er best!! ;)

Men det gjelder aldri her da, for innen rekene har kommet hit er de vel gamle :p
 
Hehe, jaja ;) Jeg tenker at det er ikke det værste at folk får vite det før en kanskje hadde planlagt :)
Nei, ikke der og da...men jeg det ble litt dumt da jeg måtte si at jeg mistet tvillingene :(
Men nå er jeg heldigvis gravid igjen og er godt på vei, så skulle det skje noe nå så vil de kunne prøve å redde henne :)
 
Trodde det kom til å bli vanskelig å kutte ned på kaffen. Drikker til vanlig minst 5-6 kopper for dagen, må ha tre av de på morgenen. Men nå er jeg (heldigvis?) så kvalm på morgenen at jeg orker ikke lukten av kaffe engang:p

Salami derimot, den var vanskelig å la være, frister så veldig med en salamiskive mot kvalmen av en eller annen merkelig grunn ;)
Jordmor sa til meg at det ikke var rart å få lyst på spekemat når en er kvalm pga saltet i spekematen ;)
Prøv å stek den på pannen og se om du liker det :) jeg syntes ikke noe om den da, siden den blir så hard og tørr, men har ei vennine som dette gjorde susen for ;)
 
Salami vil bli største savn. Men i ostesmørbrød får jeg da spise det. Hvordan blir det om den stekes i toastjern? Varmt nok?
Og hva med røkt pålegg? Er også røkt skinke i italiensk salaten.
Akkurat nå har jeg salt sug, så spekeskinke hadde vært godt!
Og når det gjelder cola, har jeg bare godt av å halvere inntaket. Så det går overraskende bra. :)

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app
Så lenge skinken er varmebrhandlet også så går det greit, listeria dør hvis en varmebehandler over 70 grader og toxoplasmosen dør ved frysning eller varmebehandling ;)
 
Kommer til å savne roastbiff!
 
Back
Topp