Hva vil dere savne?

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Hva slags mat/drikke kommer dere til å savne iløpet av svangerskapet? Jeg kjenner jeg vil savne baileys og spekemat og tunfisk på sushien. Også er jeg skrekkelig glad i cola og kaffe, prøver å kutte litt på det.
 
Spekemat, kaffe og cola :) Kommer til å drikke bittelitt cola og kaffe så lenge jeg ikke er kvalm, men ikke mye.
 
Hmmm... Mengder med pepsi max, snus, spekemat, øl om sommeren, redbull. Godt det bare er for 1 år pluss minus ;)
 
Spekemat og biffen stekt slik j egentlig vil ha den ;)

Ellers savna jeg svært lite sist jeg var gravid :)
 
Henger meg på med baileys og litt øl. Tør ikke ta sjansen på å spise feta-ost selv om jeg liker det veldig godt i salat. Hvis reker er fy-mat kommer jeg nok til å savne det litt også! Tror det skal gå greit uansett ;)
 
Kaffe!! Kaffe, kaffe å atter kaffe... Det må jeg ha for å starte dagen skikkelig, for å våkne opp skikkelig om morgenen! Sukk...
 
Kommer til å savne å ikke drikke så mye cola jeg vil :p og Snusen! Er så snusklein nå, trøstet meg med Cola xD
 
Trodde jeg skulle savne kaffe, men det holder visst med en koffeinfri on dagen :)
Idag hadde vi gjennomstekt biff til middag, og den pleier å være helt blodig til vanlig. Saftig og blodig biff blir nok litt savn...
 
Trodde jeg skulle savne kaffe, men det holder visst med en koffeinfri on dagen :)
Idag hadde vi gjennomstekt biff til middag, og den pleier å være helt blodig til vanlig. Saftig og blodig biff blir nok litt savn...
 
Er så godt inni det fra sist svangerskap som var overstått for et år siden, at det er ingen "uvaner" jeg har blitt vant til på den korte tida:p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Trodde det kom til å bli helt krise med kaffe mangel jeg å, men det går da meget bra :)
Ellers ingen ting jeg kommer til å savne veeeldig tror jeg, foreløpig iallefall:)
 
Spekemat og blodig biff!! Sikkert mer etterhvert som det går opp for meg hva jeg ikke kan spise.. men så lenge spiren klorer seg fast, så skal det gå helt fint!!
 
Men den sushien?:) jeg hører at det er greit å spise det. Så lenge det er laks... Fra Norge:)
 
Men den sushien?:) jeg hører at det er greit å spise det. Så lenge det er laks... Fra Norge:)
Jada, jeg kan spise sushi, men ikke sushi med tunfisk, og det er så godt! Kan spise kveite også :) Det er også omnom! Idag spiste jeg tempura maki, fritert scampi innrullet i ris! Åååååh et lite stykke av himmelen! Nå ble jeg sulten igjen..
 
Cola! Men så lenge jeg ikke gir meg selv totalforbud så går det bra :D
 
Myke oster!!! Og vin hehe :p ...

Kaffe??? Kan man ikke drikke kaffe? Jeg drikker jo kaffe :-O alltid en dobbel nespresso om morgen
 
Myke oster!!! Og vin hehe :p ...

Kaffe??? Kan man ikke drikke kaffe? Jeg drikker jo kaffe :-O alltid en dobbel nespresso om morgen
Er anbefalt å drikke 1-2 kopper om dagen, ikke mer :) øker faren for spontanabort tror jeg?

-Taster fra appen-
 
Back
Topp