Hva vil dere savne?

Kommer oxo til å savne vinkvelder med ost & kjeks med venninner ;) får spise trygg ost, kjeks og drikke eplemost :)
 
Rødvin kommer jeg til å savne. Fikk jo selvfølgelig flere flasker til bursdagen min i helga, men de må pent vente til høsten! :p
Finnes sikkert noen gode alkoholfrie ;) Jeg skal kjøpe inn ei flaske eller to, slik at jeg kan bruke de om nødvendig ;)
 
Jammen j steker jo ostesmørbrød på tja.. Mellom 150 og 180 grader..? :p

Får vel bare steke salamien først da.. Evt gå over til kokt skinke på smørbrødene ;)
Tror vi snakker litt forbi hverandre...Hihi!
Salamien/spekeskinka må ha en kjernetemperatur på over 70 grader. Det betyr at om du lar ostesmørbrødet ditt stå lenge nok på 180 grader så er det safe uten at du steker salamien først :) Er vi enig nå?? ;)
 
Finnes sikkert noen gode alkoholfrie ;) Jeg skal kjøpe inn ei flaske eller to, slik at jeg kan bruke de om nødvendig ;)
Du får si i fra om du finner en god ;) har prøvd et par og de var grusomme :( drakk de før vi gikk ut med at jeg var gravid, endte opp tilslutt med at ma'en kjøpte Riesling med kork og så helte vi over ristet Mozell ;) det gikk bra inntil jeg var på en stor middag hvor alle rundt bordet drakk hvit vin og ei vennine kommenterte at det var rart at min vin var så mørk i forhold til de andre 20 glassene på bordet med vin...
 
Du får si i fra om du finner en god ;) har prøvd et par og de var grusomme :( drakk de før vi gikk ut med at jeg var gravid, endte opp tilslutt med at ma'en kjøpte Riesling med kork og så helte vi over ristet Mozell ;) det gikk bra inntil jeg var på en stor middag hvor alle rundt bordet drakk hvit vin og ei vennine kommenterte at det var rart at min vin var så mørk i forhold til de andre 20 glassene på bordet med vin...
Ha ha ^^ uff da!

-Taster fra appen-
 
Tror vi snakker litt forbi hverandre...Hihi!
Salamien/spekeskinka må ha en kjernetemperatur på over 70 grader. Det betyr at om du lar ostesmørbrødet ditt stå lenge nok på 180 grader så er det safe uten at du steker salamien først :) Er vi enig nå?? ;)

Haha ja nå er vi enige! :D
 
Vin, cola, snus, myke oster, spekemat, blodig biff og evt reker kommer nok til å bli det værste å holde seg unna, men har klart alt til nå :) Man gjør jo det beste for den lille!!
 
Du får si i fra om du finner en god ;) har prøvd et par og de var grusomme :( drakk de før vi gikk ut med at jeg var gravid, endte opp tilslutt med at ma'en kjøpte Riesling med kork og så helte vi over ristet Mozell ;) det gikk bra inntil jeg var på en stor middag hvor alle rundt bordet drakk hvit vin og ei vennine kommenterte at det var rart at min vin var så mørk i forhold til de andre 20 glassene på bordet med vin...
Hmm, ja, skal gi en lyd fra meg om jeg finner en god en ;)
Oops ;) ble du avslørt?
 
Vin, cola, snus, myke oster, spekemat, blodig biff og evt reker kommer nok til å bli det værste å holde seg unna, men har klart alt til nå :) Man gjør jo det beste for den lille!!

Reke e vel ikkje nei mat etter d ej he lest :)
 
Åja, så flott! Da gleder jeg meg til sommeren :) selvom det gjør jeg uannsett :rolleyes:

Ja hakje ej kunna spist reke ha d vært en dårlig sommer :p Elsker reke, loff, litt majones, sitron og mozelle ♡
 
Salami vil bli største savn. Men i ostesmørbrød får jeg da spise det. Hvordan blir det om den stekes i toastjern? Varmt nok?
Og hva med røkt pålegg? Er også røkt skinke i italiensk salaten.
Akkurat nå har jeg salt sug, så spekeskinke hadde vært godt!
Og når det gjelder cola, har jeg bare godt av å halvere inntaket. Så det går overraskende bra. :)

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app
 
Salami vil bli største savn. Men i ostesmørbrød får jeg da spise det. Hvordan blir det om den stekes i toastjern? Varmt nok?
Og hva med røkt pålegg? Er også røkt skinke i italiensk salaten.
Akkurat nå har jeg salt sug, så spekeskinke hadde vært godt!
Og når det gjelder cola, har jeg bare godt av å halvere inntaket. Så det går overraskende bra. :)

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app
Røkt pålegg skal gå fint. Men det bør spises i rimelig tid etter åpning av vakuumpakken :)
 
Trodde det kom til å bli vanskelig å kutte ned på kaffen. Drikker til vanlig minst 5-6 kopper for dagen, må ha tre av de på morgenen. Men nå er jeg (heldigvis?) så kvalm på morgenen at jeg orker ikke lukten av kaffe engang:p

Salami derimot, den var vanskelig å la være, frister så veldig med en salamiskive mot kvalmen av en eller annen merkelig grunn ;)
 
dette er kanskje ikke så snillt.... men nå skal jeg og min kjære ha reker,på loff ;) mmm det er så snadder godt! og rekene nå er så gode :)

Jeg hadde loff med kreps og rekesalat til lunsj i dag på jobben :p
 
Kaffe :smiley-angry017 En kopp om morgen og en etter middagen.... har vanligvis en kopp i handen hele tiden...
 
Back
Topp