Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fintVis vedlegget 191844 Vis vedlegget 191845 Fleecedress og vognpose
Tusen takkSå fint![]()
NydeligVis vedlegget 191846
Enda en bestilling på strechlaken og bag trekk
Og et til meg selvVis vedlegget 191847
Oi har ikke fulgt med i timenTusen takk
Nydeligmulig jeg må legge inn en bestilling hos deg hehe
Hvor finner man oppskrift til dette?
Får se etterhvertOi har ikke fulgt med i timenBare å si ifra
Oppskrift er fra eget hode og direkte målinger på vognen og madrassen
(altså på min egen emmaljunga vogn)
![]()
Bare si ifraFår se etterhvertIngen spire i magen enda, og simo vogna ligger på loftet nedpakka
Men greit å være ferdig med de store tingene (vognpose, bilstolpose etc) før jeg blir gravid, så slipper å tenke på det. Sparer jo endel på å lage selv også. Og så kjekt å bruke noe som er selvlaget
![]()
Har ikke sett at man kan kjøpe bagtrekk i butikk nei, men har ikke sett så nøye heller for har ikke tenkt på det før jeg så dine fine bilderBare si ifraJa greit å ha de største tingene klart
Lykke til om der prøver
Sparer masse på de ja, og det er deilig
tror ikke man får kjøpt bagtrekk i butikk heller?
Å masse lykke til med prøvingenHar ikke sett at man kan kjøpe bagtrekk i butikk nei, men har ikke sett så nøye heller for har ikke tenkt på det før jeg så dine fine bilderer nå i pp7 så håper spiren sitter snart
Har kjøpt så mye stoff på salg så må begynne å sy igjen snart, så det blir tomt og jeg kan kjøpe mer
![]()
Å masse lykke til med prøvingenJeg har lett og lett i butikk og på nett, fant ikke noe, så da gjorde jeg deg bare selv
Lurt å få begynt å sy når man har en del ja
![]()
Ser at du snart skal ha en liten en til, lykke til Ja begynner å nærme seg nåTakkSer at du snart skal ha en liten en til, lykke til
Ja finner man ikke det man ønsker seg i butikk så er det bare å lage selv
da får man jo det akkura som man vil og i den fargen/mønsteret man ønsker
og ingen andre har lik
Hvor kjøper du stoff?
Tusen takkÅh! Det var en kjempe lur ide og veldig fint! Så flink du er![]()