Hva var det siste du sydde?:)

Til dere flinke buksesyere, legger dere inn en "kile" /innlegg i skrittet?
Eller syr dere sammen to ben og ikke noe mer?
 
Til dere flinke buksesyere, legger dere inn en "kile" /innlegg i skrittet?
Eller syr dere sammen to ben og ikke noe mer?
Både og. Er en stund siden jeg har sydd uten kile, den kommer godt med over tøybleien iallefall, men husker ikke det som noe problem å ikke ha kile. Kommer nok an på hvor stor buksen er ellers, men de fleste oppskrifter er med kile
 
Siste var et putetrekk til bonus datter sin "lesestund-pute" i bhg. Ble ganske imponert over meg selv da jeg var ferdig :p hadde ikke glemt hva jeg lærte på håndarbeiden gitt
 
Hvor kjøper dere stoff? Og hva anbefaler dere av stoff til å sy klær til bebiser? :) Tenkte å prøver meg, har noen mønster liggende, men aldri kommet i gang... skulle liksom lage masse greier til størtste snuppa, men det er 6-7 år siden nå :p
 
Hvor kjøper dere stoff? Og hva anbefaler dere av stoff til å sy klær til bebiser? :) Tenkte å prøver meg, har noen mønster liggende, men aldri kommet i gang... skulle liksom lage masse greier til størtste snuppa, men det er 6-7 år siden nå :p
Stoff og stil og lokale butikker, hvor bor du? Nettbutikker som lille-L, lillestjerne ++ syr mest I jersey til barn.
 
Stoff og stil og lokale butikker, hvor bor du? Nettbutikker som lille-L, lillestjerne ++ syr mest I jersey til barn.
Sarpsborg :) Og det åpnet vel en stoff og stil butikk i Fredrikstad for ikke så lenge siden, så da skal jeg ta en tur innom der. Takk for tips.
 
Sarpsborg :) Og det åpnet vel en stoff og stil butikk i Fredrikstad for ikke så lenge siden, så da skal jeg ta en tur innom der. Takk for tips.
Da har du også Stoffbutikken rett ved :) anbefaler Heilt spesiell bøkene, de har mye fine og lette oppskrifter
 
Med unntak av et og annet hull her og der; gympose i 6.klasse. :p
 
Det siste jeg sydde var en omslagsbody og et dynetrekk i gave til et vennepar som fikk en sønn :) Neste prosjekt er ballongbukser til mini som kommer til sommeren. Fikk stoff og mønster til jul. Gleder meg :D
 
Back
Topp