Hva var det siste du sydde?:)

Ruli

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Sensommerlykke 2017
Her er det siste jeg sydde. Lita sminkemappe :)
e3c5dc80c5bf16b5ecaa08226d4a4443
 
Det siste jeg sydde var et skjørt sydd av stoffrester og filler med lommer på. Har brukt gamle knapper som min mormor hadde samlet på, og jeg har sydd på et par hekla blomster etter at dette bildet er tatt.... Synes det ble kult, men jeg er litt rar da... image.jpg
 
Det siste jeg sydde var et skjørt sydd av stoffrester og filler med lommer på. Har brukt gamle knapper som min mormor hadde samlet på, og jeg har sydd på et par hekla blomster etter at dette bildet er tatt.... Synes det ble kult, men jeg er litt rar da... Vis vedlegget 141972
Kjempesøt! :) moro!

Takk:D det er mitt andre prosjekt noensinne på symaskin ;)

Det var noe eventyrlig over dette ;) jeg likte det skjørtet :D
 
Takk:D det er mitt andre prosjekt noensinne på symaskin ;)

Det var noe eventyrlig over dette ;) jeg likte det skjørtet :D
Da regner jeg med å se mange flere, fine prosjekter fra deg framover. Det er veldig moro å sy! Jeg skal få ryddet skikkelig på syrommet mitt. Det er et rom hvor vi har lett for å stable alle ting vi ikke helt vet hvor vi skal gjøre av... Så skal jeg begynne på baby nest... Det er mitt neste syprosjekt....
 
Last edited:
Da regner jeg med å se mange flere, fine prosjekter fra deg framover. Det er veldig moro å sy! Jeg skal få ryddet skikkelig på strømmet mitt. Det er et rom hvor vi har lett for å stable alle ting vi ikke helt vet hvor vi skal gjøre av... Så skal jeg begynne på baby nest... Det er mitt neste syprosjekt....

Veldig godt mulig det ;) Har vi ikke alle slike rom? :p

Åh, det skal visst ikke være så veldig vanskelig har jeg hørt. Hadde det ikke vært for at jeg har kjøpt et før, sp skulle jeg laga:p
 
Haha;) var innom noe av d rette da "sy myke barneklær" heter den tror jsorry!!☺️
I dag har jeg vært i alle bokhandlerne i byen, men "sy myke barneklær" har gått ut... :-( men "helt spesiell og jubel" ser veldig fin ut, men den må jeg bestille.... Har du vært borti den som bare heter "helt spesiell" også? Har lyst til å bestille begge..... Er det mønster der på sånne søte smekker som ser ut som skjerf? Ellers fant jeg en bok med både strikk og søm som heter "babylykke", men er litt usikker på den...
 
ImageUploadedByBV Forum1447621791.949480.jpg

Selebukse! Blitt tradisjon at alle gode venner som får barn får :p dette er en 5 mnd forsinket barselgave, sånn går det når man får unge 16 dager før termin og all tiden som du hadde tenkt å bruke på å sy, blir brukt til babystell i stedenfor :p
 
Back
Topp