Hva var det siste du sydde?:)

Har du bilde? Kunne trengt noe slikt jeg og :)

Bilde når den er lukket og åpen :)
3193acfccec86b1797863628ceb3b585
 

Vedlegg

  • 1447791203593.jpg
    1447791203593.jpg
    66,8 KB · Visninger: 70
Brukte du og platevatt inni? Typisk at jeg klikka hjem en bestilling fra stoff og stil igår. Så orker ikke bestille pånytt bare for vatten :p

Takk for link forresten :)
japp brukte plate vatt i ble litt mer solid da synes jeg. hvis de har en sy butikk i nærheten kan du jo stikke innom og kjøpe litt vatt er ikke så mye som skal til :)
 
japp brukte plate vatt i ble litt mer solid da synes jeg. hvis de har en sy butikk i nærheten kan du jo stikke innom og kjøpe litt vatt er ikke så mye som skal til :)

Er det vi ikke har :p men jeg har noe veldig tynn pellon strykeinnlegg som jeg kanskje kan bruke for å stive den litt av. Eventuelt pellon thermolam fleece. Blir litt tjukkere, men stabil :)

Er det forresten jysk stoff du har laget det av? Synes jeg kjente igjen det lilla :p
 
Er det vi ikke har :p men jeg har noe veldig tynn pellon strykeinnlegg som jeg kanskje kan bruke for å stive den litt av. Eventuelt pellon thermolam fleece. Blir litt tjukkere, men stabil :)

Er det forresten jysk stoff du har laget det av? Synes jeg kjente igjen det lilla :p

hehe japp det er det :p Tok det jeg hadde for hånden :p
 
Har også laget strikkepinne etui etter den oppskrifta, brukte litt av et tynt fleece pledd inni, funka fint det! :)
 
Har også laget strikkepinne etui etter den oppskrifta, brukte litt av et tynt fleece pledd inni, funka fint det! :)
Smart! :D sånn type de billige tynne fleecepledd fra nille/kid og slikt?
 
Last edited:
Back
Topp