Hva tenker du akkurat NÅ?

En tråd i 'Mai 2013' startet av Connie, 5 Mar 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Miidra Lille M.M.M.

Sitter å tenker på husarbeidet som venter... sigh... ikke har det vett til å rydde og vaske seg selv heller :p

2. snippogsnapp Forumet er livet MAI 2013

At eg snart må bestille taxi.. brodern som skal passe storebror i et kvarter til mannen kjeme heim må bare komme først:p

3. Connie Glad i forumet MAI 2013

Tenker på at jeg må vel snart begynne på middagen vist den skal være klar til mannen kommer hjem :)

4. snippogsnapp Forumet er livet MAI 2013

At det er litt kjedelig at det ikkje er så mange her når eg har tid til det:p

5. Connie Glad i forumet MAI 2013

Stakkars blei du helt forlatt her i gårkveld :(

6. snippogsnapp Forumet er livet MAI 2013

Jah:/ og klokken halv to var det jaggu stilt då og:p

7. Niceday Forumet er livet

At jeg er kjempe misunnelig på sambo som dro for å kjøre ski i dag mens jeg sitter her med diiiiger kul på magen - jeg vil også i skiheisen!!
    Får prøve å kose meg hjemme med ungene istede da, guttungen skal på bursdag til en i barnehagen om noen timer og... Så må finne på noe med snuppa da...

8. Connie Glad i forumet MAI 2013

Haha merkelig det der :)

9. Jessjess Elsker forumet

At jeg er glad dagen i dag er mye bedre enn det den var i går! :p hehe

10. kariness Elsker forumet

At dette blir en skikkelig daffe-dag!

-- tasting fra mobil --

11. snippogsnapp Forumet er livet MAI 2013

At eg sku ønske eg ikkje hadde desse gravid hormonene!

12. Jessjess Elsker forumet

at jeg ikke helt liker at sambo spilte skytespill til halv fem i morges med kompisen sin og vekket meg sånn.. sytten ganger fra jeg gikk å la meg til kompisen gikk... hmf.. hahah

13. Connie Glad i forumet MAI 2013

At jeg hadde vist handlet litt for mange pjamaser i str 50, men de uten bein holder vel vist ho er litt for stor :)

14. kariness Elsker forumet

Haha! Hvor mange har du?
    Jeg tror faktisk pysjer er det jeg har minst av...

-- tasting fra mobil --

15. Connie Glad i forumet MAI 2013

9 hadde jeg , det er med og uten føtter da. Man ho kan jo ha pysj på seg på dagen når hun bare er hjemme også :) er sikkert like behagelig for henne som for meg når jeg går rundt i pysjbuksen hehe :)

16. kariness Elsker forumet

Ja det er sant! Jeg har kjøpt lite pysjer altså.. Må ta en titt igjennom skuffene igjen!

-- tasting fra mobil --

17. Connie Glad i forumet MAI 2013

Her holdt jeg på nå å gå igjennom alt å vaske det, men trengte en pause hehe. Tenkte å lage ei liste over ting som jeg trenger å ikke bare impuls kjøpe heletiden ;)

18. Niceday Forumet er livet

At fyyyy flate det var godt med ananas og melon :D

19. Connie Glad i forumet MAI 2013

Her har jeg akkurat spist en hel honning melon :) nam nam nam . Lov å skeie litt ut :)

20. snippogsnapp Forumet er livet MAI 2013

At sengen frister:p

Del denne siden