Hva tenker du akkurat NÅ?

At eg absolutt ikkje skulle vært på bv nett no.. men fortsatt å sove :p
 
At eg absolutt ikkje skulle vært på bv nett no.. men fortsatt å sove :p
Da jeg såg når du posta dette forstår jeg godt tanken ja.....

Jeg er ganske tom i hodet no jeg... sitter å tenker på hva jeg skal skrive her...
 
At det er kanon kjipt at jeg så på klokken sist da den var fire, og jeg sovnet lenge etter det og at der er kanonkjipt at jeg våknet igjen klokken syv:)
 
At jeg endelig har hatt ei god natt :)
 
At IKEA er aaaaaaaalt for langt unna!!
 
Jeg tenker at jeg har fri i morgen, og at det snart er helg :D
 
At i dag er min første hele dag som sykemeldt. Og tror det er bra fordi jeg våkner med vondt i korsryggen!
 
At jeg ikke skulle spist alle de seigemennene jeg akkurat har gjort.... uggggg... :p
 
HAHAHAHA! Nå på morgenen??

Tenkte det ville være en god frokost.. :( :( orker ikke å lage meg mer mat - har spist eple, pære og appelsin også :D så ikke baare usunt.. men jeg er fremdeles kjeeeeeempe kvalm!
 
Tenkte det ville være en god frokost.. :( :( orker ikke å lage meg mer mat - har spist eple, pære og appelsin også :D så ikke baare usunt.. men jeg er fremdeles kjeeeeeempe kvalm!
Syns du er morsom!
 
At det var godt å være på kontroll hos jm i dag! =D
 
Hadde ho noe nytt å komme med? :D

Ikke så mye nytt, bare masse betryggende ord og tanker ^^ hihi! og det var godt! Men.. får ikke være alene utenfor huset da, og inne får jeg bare reise meg fra sofaen for å gå på do eller toalettet :p hehehe.. wi..
 
Ikke så mye nytt, bare masse betryggende ord og tanker ^^ hihi! og det var godt! Men.. får ikke være alene utenfor huset da, og inne får jeg bare reise meg fra sofaen for å gå på do eller toalettet :p hehehe.. wi..
Har du lavt blodtrykk?
 
Jeg sliter også med det :( men er heldigvis ikke så ille at jeg må kjede meg ihjel på sofaen :) for det høres virkelig ikke noe morro ut :( stakkars deg :(
 
Ikke så mye nytt, bare masse betryggende ord og tanker ^^ hihi! og det var godt! Men.. får ikke være alene utenfor huset da, og inne får jeg bare reise meg fra sofaen for å gå på do eller toalettet :p hehehe.. wi..

Åneei stakkars deg då! Måtte tiden gå fort fort for deg! :) men godt med betryggende ord:)
 
Back
Topp