Hva tenker du akkurat NÅ?

Åneei stakkars deg då! Måtte tiden gå fort fort for deg! :) men godt med betryggende ord:)

Hehe ja, var litt såånn.. søren.. men jaja, er ikke så lenge igjen, så det skal nok gå veldig bra :) har kjøpt meg lerreter og maling så tenkte å prøve å male noen bilder til småen sitt rom.. Men klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal male, så lerretene er fremdeles i posen.. :p haha
 
Hehe ja, var litt såånn.. søren.. men jaja, er ikke så lenge igjen, så det skal nok gå veldig bra :) har kjøpt meg lerreter og maling så tenkte å prøve å male noen bilder til småen sitt rom.. Men klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal male, så lerretene er fremdeles i posen.. :p haha
Så gøøy dåå!! Skulle virkelig ønske eg kunne male! Du kan jo male tigergutt? Han er knall tøff då:p
 
Så gøøy dåå!! Skulle virkelig ønske eg kunne male! Du kan jo male tigergutt? Han er knall tøff då:p

Jeg er ikke så veldig flink :p finner maler på nettet og skisser først - så er det bare til å holde seg innenfor strekene!! ååh tigergutt!! Han er en tøffing han!! :D Nå må jeg google bilder av tigergutt ^^ Takk for tips! :D
 
Jeg er ikke så veldig flink :p finner maler på nettet og skisser først - så er det bare til å holde seg innenfor strekene!! ååh tigergutt!! Han er en tøffing han!! :D Nå må jeg google bilder av tigergutt ^^ Takk for tips! :D
Hmm kanskje eg skal prøve det :D har eg ikkje tenkt på:p
 
Men vi har jo brunt og hvitt og beige på barnerommet også - så føler det må matche litt :p kanskje jeg kan male en tigergutt som har hoppet i en sølepytt? haha søtt! ser ihvertfall søtt ut inni mitt hode ^^
 
Nå fikk jeg også lyst til å male :)
 
Men vi har jo brunt og hvitt og beige på barnerommet også - så føler det må matche litt :p kanskje jeg kan male en tigergutt som har hoppet i en sølepytt? haha søtt! ser ihvertfall søtt ut inni mitt hode ^^
Hehe no tenkte eg på en bil eg malte så kom storebror å sprutet masse svart farge på og sa fornøyd " se bilen har kjørt i dammen" hehe
 
Nå ble jeg faktisk trøtt... Enda jeg sov godt i natt og 4 timer på sofaen i dag.... Jaja, snart natta på denne jenta da..
 
Tenker også det snart er natta , må ut å shoppe noe mer behagelig sko i morgen så sa trenger jeg all energi hehe
 
Auauauuuu denne hodepinen var ikke gøy!!! :p - DET tenker jeg nå! :p
 
Auauauuuu denne hodepinen var ikke gøy!!! :p - DET tenker jeg nå! :p
Huff... , ta deg en paraset....

Jeg tenker no på at jeg må lade tlf så jeg kan fortsette å være innpå her...
 
Huff... , ta deg en paraset....

Jeg tenker no på at jeg må lade tlf så jeg kan fortsette å være innpå her...
Hihi det har jeg faktisk gjort! :) og det funket!!:cool:
 
Hihi det har jeg faktisk gjort! :) og det funket!!:cool:
Goooode greier... Før jeg fikk bihulebetennelse tok jeg ikke paraset før jeg følte jeg skulle dø.. De første fire dagene som syk led jeg meg gjennom. Så gikk jeg til legen og fikk beskjed om at jeg uten problem kunne ta 1000mg (2piller) inntil 4 ganger i døgnet.. Så lenge det er i perioder og innimellom var det ikke skadelig... Skadelig blir det først når det blir tatt paraset gjevnt utover hele svangerskapet....
 
Goooode greier... Før jeg fikk bihulebetennelse tok jeg ikke paraset før jeg følte jeg skulle dø.. De første fire dagene som syk led jeg meg gjennom. Så gikk jeg til legen og fikk beskjed om at jeg uten problem kunne ta 1000mg (2piller) inntil 4 ganger i døgnet.. Så lenge det er i perioder og innimellom var det ikke skadelig... Skadelig blir det først når det blir tatt paraset gjevnt utover hele svangerskapet....
Ja, det er fantastisk at vi fremdeles kan ta paracett! Var veldig usikker når jeg hadde influensaen før jul, om jeg kunne ta noe - så det gjorde hverdagen mye lettere! :p
 
Back
Topp