Hva tenker du akkurat NÅ?

Sitter å tenker på husarbeidet som venter... sigh... ikke har det vett til å rydde og vaske seg selv heller :p
 
At eg snart må bestille taxi.. brodern som skal passe storebror i et kvarter til mannen kjeme heim må bare komme først:p
 
Tenker på at jeg må vel snart begynne på middagen vist den skal være klar til mannen kommer hjem :)
 
At det er litt kjedelig at det ikkje er så mange her når eg har tid til det:p
 
At jeg er kjempe misunnelig på sambo som dro for å kjøre ski i dag mens jeg sitter her med diiiiger kul på magen - jeg vil også i skiheisen!!
Får prøve å kose meg hjemme med ungene istede da, guttungen skal på bursdag til en i barnehagen om noen timer og... Så må finne på noe med snuppa da...
 
At jeg er glad dagen i dag er mye bedre enn det den var i går! :p hehe
 
At dette blir en skikkelig daffe-dag!


-- tasting fra mobil --
 
at jeg ikke helt liker at sambo spilte skytespill til halv fem i morges med kompisen sin og vekket meg sånn.. sytten ganger fra jeg gikk å la meg til kompisen gikk... hmf.. hahah
 
At jeg hadde vist handlet litt for mange pjamaser i str 50, men de uten bein holder vel vist ho er litt for stor :)
 
At jeg hadde vist handlet litt for mange pjamaser i str 50, men de uten bein holder vel vist ho er litt for stor :)
Haha! Hvor mange har du?
Jeg tror faktisk pysjer er det jeg har minst av...


-- tasting fra mobil --
 
Haha! Hvor mange har du?
Jeg tror faktisk pysjer er det jeg har minst av...


-- tasting fra mobil --
9 hadde jeg , det er med og uten føtter da. Man ho kan jo ha pysj på seg på dagen når hun bare er hjemme også :) er sikkert like behagelig for henne som for meg når jeg går rundt i pysjbuksen hehe :)
 
9 hadde jeg , det er med og uten føtter da. Man ho kan jo ha pysj på seg på dagen når hun bare er hjemme også :) er sikkert like behagelig for henne som for meg når jeg går rundt i pysjbuksen hehe :)
Ja det er sant! Jeg har kjøpt lite pysjer altså.. Må ta en titt igjennom skuffene igjen!


-- tasting fra mobil --
 
Ja det er sant! Jeg har kjøpt lite pysjer altså.. Må ta en titt igjennom skuffene igjen!


-- tasting fra mobil --
Her holdt jeg på nå å gå igjennom alt å vaske det, men trengte en pause hehe. Tenkte å lage ei liste over ting som jeg trenger å ikke bare impuls kjøpe heletiden ;)
 
At fyyyy flate det var godt med ananas og melon :D
 
Back
Topp