Hva tenker du akkurat NÅ?

Connie

Glad i forumet
MAI 2013
Jeg tenker på at ho nede må komme seg hjem til hundene nå. ( ikke noe bombe at det var det liksom hehe ) bare klager jeg... Hva sitter du å tenker på?
 
At nå var det godt med litt stillhet.... Sambo er å legger sjukingen.. Og at jeg har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke har kunnet krige så mye idag... Men sånn er det når de små er syk og krevende....
Nei uff stakkars . Må jo ikke ha dårlig samvittighet for det :) må jo ha et liv utenom også :) å hvertfall vist de små er syke
 
Jeg tenker at endelig er kvelden min! Ferdig med alt av dagens gjøremål og planlegging av undervisning til i mårra. Nå er det kun meg og tv :D
 
Nei uff stakkars . Må jo ikke ha dårlig samvittighet for det :) må jo ha et liv utenom også :) å hvertfall vist de små er syke
Du vet no disse hormonene og tankene som lever sitt eget liv.... ;-)
 
Vi ar endlig gadda å sette oss ned sammen for å regne på perm ukene. Deilig å ha gjort det :)


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Sitter nå å tenker på hva i alle dager jeg skal ha på meg på en kommende navnefest :(
 
Nåååå? Haha litt av et tidspunkt, men man blir jo utslitt å dermed sover sikkert godt hehe
 
At det hadde vært utrolig deilig med massasje fra sambo, senga og Hotel Cæsar på padda :) meeeen får vel ikke mast meg til massasje i kveld...
 
At jeg skulle ønske jeg orket å reise meg fra sofaen - for nå er jeg grusomt tissetrengt! :p
 
At det er på tide å legge seg... Men er så tiltak å gå på badet :p


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
At jeg gleder meg litt til paradise begynner til mandag hehe
 
Ble ikkje noe særlig det der:p ga opp... :/
Jeg fant en lur måte å barbere beina på i dag! Satt på doen med beina opp på vasken! da fikk jeg det til! woho! var ikke slitsomt engang! ble sykt overrasket :)
 
Jeg fant en lur måte å barbere beina på i dag! Satt på doen med beina opp på vasken! da fikk jeg det til! woho! var ikke slitsomt engang! ble sykt overrasket :)
Her sier jeg bare takk Gud for badekaret, går fint å sitte/ligge der å ta leggene....verre med resten....
 
Så nå har du en halv legg som er glatt haha. ?
Hihi neida de er perfekt for de har eg *bankibordet* ikkje noe problem med enda.. værre med den som egentlig skulle vært tatt føøør eg måtte ta vaginal ultralyd:eek:
 
Ahhh jeg kuttet meg skikkelig der i går :( så tørr ikke det mere . Det er mannens jobb fra nå av.
 
Back
Topp