Hva tenker du akkurat NÅ?

at jeg skulle ønske jeg var flinkere med knipeøvelser for nå gikk det nesten gale når jeg nøs!! =P hahha
 
At jeg blei minna på å begynne å knipe :)
 
At eg må være velsigna med verdens hærligaste sønn<3 :p
 
At jeg er glad jeg har unge mødre på serie innspilling :) for det glemte jeg helt i dag :)
 
Tenker at det er utrolig hærlig å være kvitt en kilo med hår fra kroppen ( har sikkert fortsatt en kilo hår, er ikke så lett å kvalitetssjekke :p ) og at badekar er en velsignelse nå for tiden :p


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Åhh den er super god :)
Jepp.... Lufta ønsket for sambo og nå er han på vei for å kjøpe til meg.. Med ost og bacon...
Så nå ligger jeg her og tenker på hvordan jeg skal klare å spise den liggende.. :D
 
Neste gang er det du som skriver det. Når gutten din ligger forsina deg å koser seg med bulldog bamsen sin:D (det var bulldog du kjøpte på IKEA sant? :p)
hehehe, jaa! Den skjønneste bulldogbamsen noen sinne ^^
 
Tenker at det er utrolig hærlig å være kvitt en kilo med hår fra kroppen ( har sikkert fortsatt en kilo hår, er ikke så lett å kvalitetssjekke :p ) og at badekar er en velsignelse nå for tiden :p


Sent from my iPad using Tapatalk HD

Nå tenker jeg at jeg skulle ønsker jeg hadde badekar!
 
Akkurat nå er jeg irritert på sambo som setter på NRK nettv på padda si for så å legge seg til å sove - jeg vil jo se Cæsar på min... Måtte han sovne fort så jeg kan kvele hans padde :p
 
Akkurat nå er jeg irritert på sambo som setter på NRK nettv på padda si for så å legge seg til å sove - jeg vil jo se Cæsar på min... Måtte han sovne fort så jeg kan kvele hans padde :p

padde.. er det i-pad? hahaha
 
At søren og eg har ikkje fyrstikker til å holde oppe øynene.. uff nei eg trur eh bare lar øynene falle jigjenn... Natta vakre damer:D
 
At jeg skulle ønske jeg sover like godt som sambo akkurat nååå! :)
 
Back
Topp