Hva tenker du akkurat NÅ?

Hjelpes jeg har glemt å sjekke Facebook i dag :(
 
At jeg gleder meg litt til paradise begynner til mandag hehe
Oh ja! :D det er jo skikkelig trash tv, men god underholding de siste ukene vi har foran oss!
 
Nå tenker jeg....
Er det mulig??????
Jada jeg er en av de som må sjekke flere ganger daglig... ;-)
Jeg pleier å være innom minimum 20 ganger om dagen, men denne krigen har tatt helt overhånd hehe.
 
Jeg tenker at vi er klare for barnehagen, og at dagen byr på mange spørsmålstegn. Og at jeg gruer meg til tannlegen, men håååper jeg får time i dag likevel :p
 
At jeg er litt glad for at jeg bare kan snu meg rundt og sove videre om jeg ønsker det ;-) hihi
 
At jeg skal holde veslemor oppe lengst mulig så hun sover lenge. er kanskje litt egoistisk, men akkurat i dag trenger jeg litt slappe-av-tid :p
 
Tenker at det kunne vært godt å hatt en alene hjemme dag i dag, men eldste har fri fra skolen så vi må finne på noe og kjøleskapet roooooper etter påfyll
 
Jeg tenker på at jeg er sulten... Vil ha frokost... Men skiver frister ikke...
Så siden vi er tom for melk skal jeg tenke litt mere på om jeg skal kjøre å kjøpe melk... Da kan jeg og sjukingen ha vaffler med syltetøy til frokost.....
 
At jeg angrer på at jeg snudd meg rundt og sov videre.........:cool:
 
At jeg syntes synd i meg selv :( tørre fullkorns kjeks , vann og bøtte :( blæ
 
Jeg tenker at jeg er veldig glad for at magen min henger lavt, for hadde den vært høy vil jeg ikke tenke på hvordan ribbeina mine ville føltes.. Jeg syns de er ille nå liksom...
 
At jeg angrer på hva jeg hadde til middag, det var ikke noe godt med fyllt rødspette i dag :(
 
At jeg har skikkelig lyst på super chips , men er snart tid får å måles så
 
At smågodt var en fin ting å handle, så skal koooose meg :)
 
At eg snart må bli sulten igjen, for eg har så lyst på den deilige isen mannen har kjøpt :D
 
Back
Topp