Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva med å dele kalendere?Veldig kos, men litt av et strev når man skal lage til mange barn! Her er det 3 unger (1 egen + 2 bonusbarn) og 3x24=mye pakking og masse tulleting....
Så muligens det blir lego kalendre til dem i år (friends og city). Vi får se....
ja, godt spørsmål. Vi har vurdert det, men siden dattera er her hver dag, og bonusbarna en gang iblandt, ville vi liksom ikke at de skulle føle at det var forskjell på dem... De skulle få like mange gaver hver... Men det er et godt poeng. Som barn var vi 4 som delte en kalender.....Hva med å dele kalendere?
Ser det med at dere vil det skal være likt. Har bonusbarna kalender hjemem hos mor? Kanskje de kan få de dagene de er hos dere bareja, godt spørsmål. Vi har vurdert det, men siden dattera er her hver dag, og bonusbarna en gang iblandt, ville vi liksom ikke at de skulle føle at det var forskjell på dem... De skulle få like mange gaver hver... Men det er et godt poeng. Som barn var vi 4 som delte en kalender.....
Vi er nok litt fæle med å skjemme bort barna, og en kalender til hver er et godt eksempel.....
Ja, de får også hos moren. Men vi er kanskje litt for opptatte av at de ikke skal føle at de er 'mindre verd' her hjemme enn dattera som bor her fastSer det med at dere vil det skal være likt. Har bonusbarna kalender hjemem hos mor? Kanskje de kan få de dagene de er hos dere bare
Her blir det hverken dyrt eller unyttige ting.Jeg digger ADVENTS kalendere med 4 gaver på hver søndag i advent. Litt nyttige gaver som sokker/truser men også noe kjekt, som leker eller godteri.
Kalender med 24 gaver pr barn synes jeg blir i overkant. Det er dyrt, tidkrevende og blir som regel mest nips og unyttige ting som bare blir liggende rundt om oppi. Det kommer aldri til å skje med mine barn.
Her holder vi på tradisjonene med det jeg er vant med som liten med gaver om søndagene.
Så koseligSynes det er koseligher skal min søster få en av meg og
![]()
Jepp! Men ikke lett å finne på 24 pakker til en 25-åringSå koselig
Her er det barn, mann og mamma som får i år