Hva synes du om pakkekalendere?

  • Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet
M

Moderator Heidi

Guest
Mange har sterke meninger om pakkekalendere, hva er dine tanker om det?
 
Eg syns deg e så koselig å lage til ungene. Har sydd den sjøl til og med :p lik som mamma har hatt til oss fra vi var små :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har ingen sterke meninger om det, men har lyst å lage aktivitetskalender i stedet for når mini er stor nok til kalender. Kanskje pakke på helgene..
 
Synes det er greit, men trenger ikke være så store greier :) Gjerne aktiviteter i tillegg til ting :)
 
Har ingen sterke meninger om det, men har lyst å lage aktivitetskalender i stedet for når mini er stor nok til kalender. Kanskje pakke på helgene..
Det hadde vi før men måtte gi det opp pga helsen min.
Min mamma lager til alle gutta:D
Veldig koselig:D
Koselig:)
Vi hadde besteforeldre som laget første året, i fjor kom svigermor med strikkakalender med sjokolader i.
 
Jeg har selv vokst opp med pakkekalender, og syns det er kjempegøy.
Selv om det kunne være bare et stykk smågodt og et klistremerke nesten alle pakkene en hel advent, så var det noe med den kosen av en liten overraskelse om morgenen.

Det eneste som er viktig for meg er at det ikke skal være alt alt for mye. At fokus er på den kosen og spenningen det er, og at man setter pris på det man får. Så jeg prøver å ikke gjøre kalenderen alt for stor og flott, selv om jeg har bedre råd nå enn min mor hadde.
 
Elsker det. Men har aktiviteter i, og noen ting som han skulle hatt allikevel. Så det er ikke BARE 24 ekstra pakker til lekehaugen hans:)
 
Jeg hadde aldri pakkekalender når jeg var liten, men husker jeg håpte jeg skulle få det hvert år! Kommer nok til å ha pakkekalender til unga fra neste år :)
 
Synes det er kjempe koselig :)
Nå er jo begge barna mine født i desember, ikke alltid like festlig når folk er opptatte med forberedelse osv før jul.. så vi prøver å kose oss litt ekstra i desember mnd som familie.

Kjøper ting de trenger, samt ting de trenger til de forskjellige aktivitetene i jula..
Feks forkle, kakeformer, hobbyting, klær og litt leker..
 
Synes det er kjempe koselig :)
Nå er jo begge barna mine født i desember, ikke alltid like festlig når folk er opptatte med forberedelse osv før jul.. så vi prøver å kose oss litt ekstra i desember mnd som familie.

Kjøper ting de trenger, samt ting de trenger til de forskjellige aktivitetene i jula..
Feks forkle, kakeformer, hobbyting, klær og litt leker..

Da fekk meg til å tenka på forbruket av sokka her i huset :p noen spiser de opp!!! :p kanskje det blir sokkekalender i år :D hihi


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Blir ikke det i år om ikke mannen ordner
 
Jeg synes det er koselig jeg!
I fjor hadde vi aktiviteter, men jeg er for dårlig i år til det! Så i år blir det pakker til de begge :D
 
Syns det er koselig :) jenta blir så glad!
 
Koselig med pakkekakender, har tenkt å lage en kopi av den jeg hadde som liten, 24 små strikka strømper med tall på:) men rekker ikke å lage den i år da, får bli neste år:)
 
Syns det er kjempekos, minner meg om egen barndom :)
 
Koselig med pakkekakender, har tenkt å lage en kopi av den jeg hadde som liten, 24 små strikka strømper med tall på:) men rekker ikke å lage den i år da, får bli neste år:)
Det var en sånn svigermor lagde i fjor.
 
Back
Topp